استاندار همدان: دولت از افراد پاکدست برای مناصب مدیریتی استفاده کرده است

image_2022_5_11-16_1_10_245_maG.jpg

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم از افراد پاک دست و فساد ستیز برای تصدی پست های مدیریتی استفاده کرده و این به عنوان یک اصل سرلوحه کارها قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اداری استان همدان گفت: انتخاب مدیران از بین افراد سالم، پاک دست و فساد ستیز اولویت دولت سیزدهم است و در استان همدان نیز می توان طهارت و پاکی را در بین مدیران به عینه مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد دیوان محاسبات طبق قانون، دستگیری، حمایت، معاضدت و پشتیبانی است، اظهار داشت: احتیاط و توجه به اینکه کارها با نهایت سلامت و دقت انجام شود همواره مورد توجه مدیران استان همدان است.

استاندار همدان با بیان اینکه فساد خط قرمز دولت سیزدهم است، تصریح کرد: مدیران باید از طهارت مالی و اقتصادی برخوردار باشند و مبنای انتخاب و ادامه فعالیت هر یک از مدیران در نظر گرفتن خط قرمزهایی همچون فساد اخلاقی، فساد مالی و فساد اعتقادی است.

قاسمی فرزاد گفت: دولت در شرایط سخت، تنگناها، آوار به جا مانده از سال‌های گذشته، بدهی های سنگین و به ارث رسیده از قبل کار خود را آغاز کرد که باید آن را کمک کرد.

وی ادامه داد: حذف ارز ترجیحی از تکالبف مجلس به قوه مجریه در سال ۱۴۰۱ است که با وجود فراهم نبودن زمینه قطع یکباره یارانه، دولت سعی دارد این قانون را با وارد شدن کمترین فشار به بدنه جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر اجرا کند.

استاندار همدان افزود: حذف ارز ترجیحی به مثابه یک عمل جراحی همراه با درد است اما در مقابل سلامت جسم و جامعه را تضمین می‌کند بنابراین از رسانه های انتظار می رود در اجرای حذف ارز ترجیحی به آرام شدن فضا کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: در این شرایط مدیران با ایثارگری مسولیت قبول می کنند در حالیکه شرایط خدمت به ویژه در این دوره با سختی همراه است.

وی تاکید کرد: نگاه مسئولان به مجموعه های نظارتی به ویژه دیوان محاسبات به عنوان مشاوری امین برای کمک به اجرای کارها و پیشگیری از بروز خطای سهوی است.

استاندار همدان ادامه داد: از دیوان محاسبات انتطار می رود پیش از پیمودن مسیر اشتباه توسط نیروی انسانی از او حمایت و دستگیری کند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: با وجود شرایط سخت کشور و احتمال پایین آمدن ریسک پذیری مسئولان باید به مدیران شجاعت بخشید تا اقدامات آنها همراه با شجاعت و شهامت باشد.

وی گفت: برخی مواقع با وجود تصویب ضوابط و مقررات قانونی در شورای برنامه ریزی اما مدیر برای اجرای کار دستش می لرزد و نگران است که گرفتار دستگاه نظارتی شود در حالیکه باید این نگرانی ها برطرف و مدیر بداند که دستگاه نظارتی از آنها پشتیبانی و حمایت می کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی