استاندار همدان: دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

 169880808.jpg

استاندار همدان گفت: تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نگران نباشند؛ زیرا دولت سیزدهم ضمن حمایت، در کنار آن‌ها قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جریان سفر به شهرستان بهار در آیین افتتاح گلخانه بخش لالجین روستای دهنجرد، افزود: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم بهره‌وری و ارتقای بهره‌وری در آب و خاک است و یکی از راه‌های بهره‌وری آب و خاک در استان همدان احداث و ساخت گلخانه است.

وی ادامه داد: ایجاد و احداث گلخانه‌ها در شهرستان بهار می‌تواند از مزیت‌های نسبی باشد و نقش موثری در کاهش میزان مصرف آب و افزایش بهره‌وری دارد، هرکدام از شاخه گل‌های این مرکز پرورش گل، می‌تواند ارزآوری داشته باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: در شهرستان بهار، کشاورزان تشویق شوند تا در حوزه کشت گلخانه‌ای به ویژه پرورش گل و گیاه ورود کنند، تا هم زمینه اشتغال‌زایی و هم صادرات و رونق تولید در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان تشویق شوند در حوزه کشت گلخانه‌ای ورود کنند افزود: در استان همدان بیش از چهار مرکز پرورش گل و گیاه را در برنامه کاری خود دارد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه یک‌پنجم از سیب‌زمینی کشور در شهرستان بهار تولید می‌شود اظهار داشت: شهرستان بهار، یک قطب کشاورزی است که هم برای استان و همچنین برای کشور محسوب می‌شود.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: شهر جهانی لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، یکی از افتخارات کشور است.

استاندار همدان در این برنامه گلخانه بخش لالجین روستای دهنجرد واقع در شهرستان بهار را با مساحت هفت هزار و ۶۲۷ متر مربع افتتاح کرد.

برای اجرای این طرح ۱۲/۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای هفت نفر شغل ایجاد کرده است.

169880836.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی