استاندار همدان: دولت سیزدهم، دولت کار، اقدام و عمل است

170391732.jpg

استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، دولت کار، تلاش و اقدام و عمل است و از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری و گره گشایی از مشکلات مردم دریغ نمی‌کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست شورای اداری شهرستان ملایر و با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای دارد و عزم دولت نیز در این زمینه راسخ است .

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در کشور و در سطح استان همدان و شهرستان‌ها اظهار داشت: اجرای طرح عملیات ۲ هزار هکتاری نهضت ملی مسکن و احیای منطقه ویژه اقتصادی ملایر از اقدامات شاخص ایم شهرستان است که در دستور کار قرار دارد.

170391730.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ملایر بیش از ۱۲ سال معطل مانده بود و در حال پیگیری است، ادامه داد: تلاش کردیم آن چیزی که طی سال‌های گذشته به عنوان گره‌های کور وجود داشته، برطرف شود .

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: مردم ولایت‌مدار ملایر در تمامی عرصه‌ها پیشگام و لایق بهترین خدمات هستند .

وی به سفر استانی رییس جمهور به استان همدان اشاره و بیان کرد: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبات که طی این سفر برای استان همدان رقم خورد، به شهرستان ملایر اختصاص یافته است که با تخصیص و جذب این منابع شاهد تحولی عظیم در این منطقه خواهیم بود.

استاندار همدان احداث سایت گلخانه‌ای، مرکز پرتودهی غرب کشور، افزایش میزان صادرات، شناسایی ۲۰ نقطه از اراضی ملی و طبیعی شهرستان برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، تهیه چهار طرح تجاری و اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان را از جمله اقدام ها و برنامه‌های مهم در دستور کار این شهرستان برشمرد .

قاسمی ‌فرزاد با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف، گفت: ملایر ۲ نشان ملی و جهانی مبلمان منبت و انگور دارد و هنرمندان بزرگی در رشته‌های مختلف در خود جای داده است .

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی