استاندار همدان رای خود را به صندوق انداخت

استاندار همدان پس از رای گیری در جمع خبرنگاران افزود: امروز از آغازین دقایق شروع به کار شعب اخد رای شاهد حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم به ویژه زنان و مردان غیرتمند در پای صندوق های رای هستیم. 

سید سعید شاهرخی اظهار داشت: یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای برابر برنامه ریزی قبلی در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در خدمت مردم هستند و از ساعت هفت صبح امروز شروع به کار کردند.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق اخذ رای یک تکلیف شرعی و سیاسی است اظهار داشت: شرکت در انتخابات راه حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه است بنابراین باید به فرمان رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفت.

شاهرخی ادامه داد: مردم کشور به ویژه همدان با حضور چشمگیر و قدرتمند به تحقق هر چه بیشتر آرمان ها نظام و انقلاب کمک کرده و پاسخ محکم به خارج نشینان که حرف از تحریم می زنند و در صدد توقف حرکت انقلاب هستند، می دهند. 

استاندار همدان گفت: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر پایبندی خود به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند. 

شاهرخی حضور جوانان در همه عرصه ها را اثر بخش و راهگشا دانست و افزود: جوانان بعد از انقلاب از انرژی و توان بالایی برخوردار بوده و فرماندهی جنگ را عهده دار بودند. 

وی اضافه کرد: امروز این جوانان با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای به گفته رهبری فرزانه انقلاب اسلامی جشن تکلیف سیاسی می گیرند که این حضور در تداوم کارها بسیار اثر بخش است. 

شاهرخی از مردم خواست در این رویداد ملی، سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند و کار رای دادن را به ساعت پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه فرآیند رای گیری در سراسر استان از ساعت هفت صبح آغاز شده است از مردم خواست در ساعت های اولیه در نزدیک ترین شعبه اخذ رای حاضر شوند. 

 استاندار همدان گفت: مشارکت حداکثری موجب انتخاب اصلح می شود و همه باید برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات حاضر شویم. 

یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

همچنین ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی