استاندار همدان: رسانه‌ها دستاوردهای نظام را با هدف امیدآفرینی تبیین کنند

photo9889219828_1.jpg

استاندار همدان گفت: اصحاب‌رسانه دستاوردها و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با هدف امیدآفرینی برای مردم تبیین کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان،علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین گردهمایی فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان همدان افزود: برای مانایی و استحکام نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی همه باید تلاش کنند و صاحبان قلم و اصحاب‌رسانه، پل ارتباطی بین مردم و مسوولان بوده و در این زمینه وظیفه‌ جهادگونه دارند.

وی ادامه داد: در همدان خبرنگاران و اصحاب‌رسانه حاذق، جوان و زبردستی داریم و رسانه‌های مکتوب استان در سطح کشور مطرح هستند و ظرفیت بسیاری خوبی در زمینه‌ رسانه در استان همدان وجود دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی مشروعیت خود را از احکام نورانی قرآن و مقبولیت را از آرای مردم ایران کسب کرده و همواره مورد هجمه‌ دشمنان بوده است.

قاسمی فرزاد افزود: دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند انسجام ملی و وحدت ملت شهیدپرور ایران اسلامی را دچار خدشه کنند و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی شاهد فتنه‌انگیزی مستکبران و به چالش کشیدن ایران و دیگر کشورهای جهان هستیم.

استاندار همدان گفت: ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با نظام استکبار است و مظلومان با الگو گرفتن از ایران با دست‌خالی در مقابل زیاده‌خواهی مستکبران ایستادگی کردند.

بر اساس آخرین آمارها، ۱۵۲ رسانه در استان همدان مجوز فعالیت دارند که از این تعداد ۵۹ رسانه مکتوب شامل روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصل نامه و سالنامه است.

۱۶ خبرگزاری و ۵۰ پایگاه خبرگزاری نیز در گروه رسانه های مجازی فعالیت می کنند و ۲۰ دفتر نمایندگی مطبوعات سراسری در استان سرپرستی ۴۴ نشریه کشوری را به عهده دارند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی