استاندار همدان: رضایت‌مندی مردم، نتیجه‌ی خدمت‌رسانی است

343802.jpg

استاندار همدان گفت: خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی مورد تأکید است و باید رضایت مندی مردم شریف را با خدمت‌رسانی تقویت کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست تبیینی، توجیهی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان، گفت: چهار رکن راهبردی انتخابات مطابق تأکیدات مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در آغاز کار، درگیر مشکلات بسیاری مانند؛ سلامت مردم و تورم بود اما در سایه‌ی مدیریت انقلابی حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و هدایت‌های وزیر محترم کشور بر این مشکلات فائق آمدیم.

وی افزود: مدیران و فرمانداران انقلابی استان در وقایع اخیر نشان دادند پای کار نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی هستند.

استاندار همدان بیان کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستای استان تا پایان سال تکمیل می‌شود و تا دو سال آینده به ۲۰۰ روستای دیگر استان همدان نیز آبرسانی پایدار انجام خواهد شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات بسیار در حوزه‌ی مسکن، تأمین زمین در سطح استان انجام شده و اکنون در مناطق مختلف، شاهد واگذاری زمین به متقاضیان هستیم.

وی افزود: فرمانداران نشست‌هایی با مردم شریف استان در قالب کمیته مشارکت‌های مردمی برگزار کرده‌اند که مشکلات و نیازهای مردمی شناسایی و رفع گردد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی