استاندار همدان: رییس جمهور یک هزار میلیارد تومان به حوزه نفت و گاز استان اختصاص داد

 170003734.jpg

استاندار همدان گفت: نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان، برای اجرا و تکمیل پروژه‌های حوزه وزارت نفت امروز(چهارشنبه) تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه بررسی پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان همدان با محوریت پروژه‌های حوزه وزارت نفت افزود: پروژه‌های سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان به خوبی پیگیری می‌شود و در حوزه جذب اعتبارات سفر، همدان جایگاه مناسبی در بین استان‌های کشور دارد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد است که پیگیر آن هستیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: با توجه به اعتباراتی که در حوزه نفت و گاز استان در نظر گرفته شده است، خط انتقال گاز ۴۰۰ پوندی منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین، اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به زودی اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های حوزه وزارت نفت، به استان تخصیص داده می‌شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی