استاندار همدان: زمین طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شد

photo5800677179_1.jpg

استاندار همدان گفت: زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شده و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی جهت واگذاری آنها به متقاضیان در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه شورای تأمین مسکن استان، گفت: تکمیل ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر که بیش از ۱۰ سال نیمه‌تمام باقی مانده بود در دست اقدام است.

قاسمی فرزاد درمورد پروژه های نیمه تمام مسکن مهر، گفت: قیمت‌گذاری کارشناسی پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و مبادی ذی‌ربط صورت گرفته است و روند تسهیل در واگذاری واحدی‌های باقی مانده مسکن مهر در جلسه‌ی شورای دستگاه‌های نظارتی، مورد بررسی قرار گرفت و واحدها بعد از تکمیل به متقاضیان واگذار می‌شود. 

وی افزود: مشکلی در واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر باقی مانده، وجود ندارد.

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های حمایتی باید لیست افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن را به تفکیک شهرستان، شهر و روستا ارائه کنند تا اقدامات قانونی برای واگذاری زمین یا واحد مسکونی به مددجویان متقاضی واحد شرایط سرعت گیرد.

قاسمی فرزاد درمورد واحد های مسکن مهر در شهرستان کبودراهنگ، گفت: در شهر کبودراهنگ ۲۰۱ نفر از متقاضیان مسکن مهر گروه‌بندی شده‌اند. 

استاندارهمدان گفت: ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح استان در حال ساخت است

وی در ادامه گفت: ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد در سطح استان در حال احداث است که ۱۶ هزار و ۴۰۰ واحد مربوط به شهرها و ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی است.

مقام عالی دولت در استان در مورد دریافت تسهیلات بانکی مسکن، گفت: متقاضیان تسهیلات واحدهای مسکن روستایی که به بانک‌ها معرفی شده‌اند، تعیین تکلیف شده و وام‌ها در حال طی مراحل قانونی برای واگذاری است. 

قاسمی فرزاد تاکید کرد: انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار متقاضی تسهیلات بانکی واحد مسکن روستایی صورت گرفته است و پرداخت وام مسکن روستایی شتاب گرفته و تسریع در روند پرداخت از سوی بانک‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

photo5800207307.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی