استاندار همدان: زمینه مناسب برای حمایت از بخش تولید در استان فراهم است

a663cbe3-8391-4f40-a561-272ec496f50e.jpg

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در

سی و هفتمین جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان همدان

که با حضور دادستان همدان برگزار شد، حمایت از بخش خصوصی را از  اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: دراین راستا تعامل بخش دولتی با خصوصی و تمرکز بر بهبود فضای کسب و کار موجب موفقیت طرح ها و اقدامات اتاق بازرگانی همدان شده است.

وی عبور از شرایط اقتصادی فعلی را در گرو هماهنگی و همکاری بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید نمایندگانی ثابت در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رونق بخش تولید موجب افزایش سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی می شود، اظهار داشت: حوزه  فرآوری در بخش معادن استان همدان باید مورد توجه بخش خصوصی قرار گیرد به نحوی که فعالان اقتصادی با مشارکت و سرمایه گذاری در این حوزه معادن، گردش مالی استان در زمینه صادرات را افزایش دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی همواره موجب خیر و برکت در استان همدان می شود، گفت: بانک ها با تسهیل شرایط و رفع موانع تولید و تسریع فرآیند تامین منابع مالی باید زیرساخت اولیه را فراهم کرده و همکاری بیشتری را با فعالان اقتصادی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان در شرایط کنونی، افزود: رویکرد دولت به بخش خصوصی و واحدهای تولیدی کاملا حمایتی است. 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در برنامه ‌پنج ساله توسعه کشور مصوب شده و هدف آن تسهیل فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی بخش خصوصی است، اظهار داشت: مصوبات این شورا باید به اقداماتی عملیاتی در راستای حمایت از تولید و صنعت منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: مباحث شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید به سمت اقدامات اجرایی سوق داده شود تا مطلوب، راه گشا و یاریگر بخش خصوصی و عرصه فعالیت های تولیدی استان باشد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه موانع موجود در مسیر تولید و صادرات باید هرچه رفع شود تا تولیدکنندگان دغدغه ای نداشته باشند، تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولیدی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان نیر به صورت کارشناسی بررسی و رفع خواهد شد. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان همدان که با سرمایه‌گذاری زیادی راه‌اندازی شده اند به دلیل برخی مشکلات جزئی با همه ظرفیت و توان کار نمی‌کنند  گفت: افزایش ظرفیت تولید در حوزه های کشاورزی، معدن و  صنعتی استان به طور قطع دغدغه های موجود در زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار را رفع خواهد کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی