استاندار همدان: زیباسازی شهرها باید تا ۲۵ اسفند انجام شود

170124518_1.jpg

استاندار همدان گفت: زیباسازی شهرها از جمله کاشت گل، نصب پرچم و پرده آرایی، رنگ آمیزی جداول خیابانها ، تنظیم روشنایی و پاکسازی معابر باید حداکثر تا ۲۵ اسفند ماه انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد خدمات سفر با اشاره به اینکه شهرداران و فرمانداران باید نسبت به پاکسازی محیط زیست شهری توجه ویژه داشته باشند، افزود:مبادی ورودی شهرهای استان و اطراف ایستگاههای پلیس باید تمیز و عاری از هر گونه زباله های پلاستیکی باشد .

وی تاکید کرد: قبح ریختن زباله در محیط زندگی شهری و بین شهری باید از سوی رسانه های بخصوص صداو سیما به نمایش درآید.

استاندار همدان گفت: ضرورت دارد پویشی همگانی برای پاکسازی محیط زیست و محیط طبیعی راه اندازی شود.

وی با اشاره به کم رنگ شدن خط کشی خیابانها بر اثر نمک پاشی های اخیر تصریح کرد: خط کشی خیابانهایی که آسیب دیده و کم رنگ شده است باید انجام شود.

قاسمی فرزاد بر نظارت شهرداری بر تمیز بودن خودروها عمومی از جمله اتوبوس ها وتاکسی در آستانه سال نو تاکید کرد.

وی یادآورد: عابر بانکها باید بصورت ساعتی شارژ و حداقل ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در اختیار مسافران و متقاضیان قرار گیرد.

استاندار همدان تاکید کرد: بهداشت محیط زیست باید بدرستی انجام شود و شیفت پزشکان و متخصصان در اختیار فرمانداریها قرار گیرد.

وی اجرای طرح فرد و زوج را موجب حل مشکل ترافیکی شده دانست و افزود: این طرح رضایت شهروندان همدانی را همراه داشته است.

قاسمی فرزاد بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت لازم برای نصب دوربین هوشمند در سطح شهر همدان توسط شهرداری تاکید کرد.

وی یادآور شد: ایستگاههای استراحت با برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب باید برای رانندگان و مسافران نوروزی بین شهری در جاده ها ایجاد شود.

استاندار همدان تصریح کرد: در ایام تعطیل طرح ترافیک نداریم اما این طرح تا ۲۹ اسفند در همدان اجرا می شود و مسافران باید نسبت به این مساله آگاه شوند تا اعمال قانون نشوند بنابر این لازم است که هشدارهای ضروری برای رانندگان خودروها نوروزی پیامک شود.

وی گفت: دستگاههای اجرایی استان باید بصورت هفتگی جلسات هماهنگی برای آماده سازی شهرها و روستاها با هدف پذیرش و استقبال از مسافران نوروزی تشکیل دهند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی