استاندار همدان: سیاست گذاری ها در شورای فرهنگ عمومی حول مسایل کلان باشد

 ضص_1.jpg

استاندار همدان گفت: سیاست گذاری ها، تصمیم ها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به جای تمرکز بر موضوعات جزئی حول مسایل کلان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای فرهنگ عمومی استان همدان افزود: شورای فرهنگ عمومی کشور پنج دستور را امسال به عنوان رویکردهای مهم و سیاست های اصلی خود مورد توجه قرار داده است که باید برش استانی این محورها متناسب با سیاست های کلان در استان دنبال شود.

وی تصریح کرد: توجه به تحکیم بنیان خانواده جمعیت و فرزندآوری، زیست عفیفانه، اجتناب از اسراف و اشرافی‌گری، افزایش سرانه تولید اقلام فرهنگی و انسجام اجتماعی محورهای اصلی شورای ملی فرهنگ عمومی کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شورای فرهنگ عمومی باید مبانی و اصول کلی را مورد توجه قرار دهیم، اظهار داشت: ما باید به سمت اقدامات تحول آفرین در عرصه فرهنگی حرکت کنیم و پنج محوری که در سند فرهنگی برای ما تدوین شده را در هر جلسه شیوه‌های عملیاتی کردن مصوبات مورد بررسی قرار گیرد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: باید نقاط قوت فرهنگ عمومی را تقویت و نقاط ضعف را با اقدامات زیر بنایی برطرف کنیم.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد واگرایی و دوقطبی گری و چند دستگی در جامعه است که ما باید با تدابیر اندیشیده شده در مقابل این نقشه شوم دشمن، ایستادگی کنیم.

استاندار همدان با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان، افزود: روز گذشته (جمعه) در سفر آقای اسماعیلی به نهاوند، مطرح شد که اگر در هر شهر یک فضا به مساحت ۲۰۰ متر به عنوان کتاب فروشی در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد، وزارت فرهنگ کتاب های مورد نیاز آن را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، بیش از سه ساعت وقت گذاشتند که این نشان از اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی دارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی