استاندار همدان: شبکه انتقال گاز واحدهای تولیدی بیش از پیش تقویت شود

 

image_2022_3_29-14_12_50_400_krr.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه با مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز ایران، گفت:  بعداز آب، گاز و خطوط انتقال آن یکی از ملزومات حیاتی برای مردم به ویژه برای بخش صنعت در سطح کشور است.

وی افزود:  بخش عمده‌ای از صنعت در دنیا و کشور به گاز و شبکه‌گاز رسانی وابسته است.

استاندار همدان گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز، نیروگاه مفتح استان در برخی مقاطع، بخشی از انرژی خود را از سوخت مازوت تامین کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که سوخت مازوت، آسیب‌ها و آثار بسیار مخرب انسانی و طبیعی جبران ناپذیری به همراه دارد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد:  مجموعه شبکه انتقال گاز در کشور ۴۰هزار کیلومتر، در منطقه ۷ پنج ‌هزار کیلومتر و در استان همدان نیز یک‌هزار کیلومتر است.

 وی گفت: نگهداری و مدیریت از مجموعه شبکه گاز رسانی در سطح کشور از سوی شرکت گاز، کار بسیار بزرگی است که قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود:  با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید، شرکت گاز می‌تواند حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را از واحدهای تولیدی استان داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان گفت: اراده دولت سیزدهم برای حمایت از مبحث تولید در کشور و استان بر اساس اصول دانش‌بنیان و اشتغال آفرین است.

وی تصریح کرد:  یکی از ملزومات در حوزه تولید، سوخت است که ضرورت دارد شبکه انتقال گاز واحدهای تولیدی بیش از پیش تقویت شود و تامین نیازمندی صنایع، معادن، کشاورزان، گلخانه‌های سطح استان در فصول مختلف، در زمینه گاز و شبکه گاز‌رسانی بسیار ضروری است.

 استاندار همدان گفت: با توجه برنامه‌ها و طرح‌های در نظر گرفته شده، تلاش می‌شود در سال پیش رو مشکل در زمینه گاز و شبکه گاز رسانی وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد:  با توجه به افزایش مصرف روزنامه، باید قدرت انتقال و میزان آن افزایش پیدا کند تا دچار کمبودی در این زمینه نشویم.

وی افزود: استفاده از گاز نقش مهمی در جلوگیری از آلایندگی هوا دارد، و آسیب‌های انسانی و زیست‌ محیطی را کاهش می‌دهد.

image_2022_3_29-14_13_16_897_JF6.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی