استاندار همدان: شهدا با هدیه خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند

photo_2022-03-13_13-27-08_1.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در کنگره ملی شوق دوباره، تجلیل از همسران گرانقدر جانبازانِ شهید، که به‌صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور انجام شد، گفت: شهدا با هدیه خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

استاندار همدان گفت: عزت انقلاب اسلامی و استحکام نظام، مدیون ایثارگری فرزندان انقلاب و مرهون خون شهدا است. شهدا با هدیه کردن خون خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب را بیمه کردند.

وی با اشاره به دشمنان انقلاب گفت: دشمنان این انقلاب، تلاش کردند تا مردم را از نظام نا امید و خسته کنند، اما مردم بیش از پیش، اعتقادات و ارزش‌های خود را حفظ و از حمایت و دفاع از ولایت و نظام دست برنداشتند.

قاسمی‌فرزاد افزود: دارالمومنین و دارلمجاهدین همدان، شهدای ارزشمندی را تقدیم نظام کرده است.

وی گفت: در سراسر استان ۸هزار شهید به خون خفته و ۱۸هزار جانباز و یک‌هزار و ۱۰۰ آزاده که در مسیر و راه شهدا بودند وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: امروز ۱۱۰ همسر شهید استان، با حضور رئیس جمهور و مقامات عالیه، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: امروز در این کنگره سراسری از همسران گرانقدر جانبازانِ شهید، در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور و دیگر مقامات عالیه تجلیل و تقدیر شد.

استاندار همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزاده‌ها در مناصب مدیریتی، گفت: در انتخاب و انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های دیگر، سعی بر آن شد از بین ایثارگران، جانبازان، آزاده‌ها و فرزندان و خانواده شهدا انتخاب شود. امیدواریم فرزندان و خانواده شهدا که در دستگاه‌ اجرایی مسئولیتی را برعهده گرفته‌اند، در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه پدران شهید خود اقدام کنند.

photo_2022-03-13_13-14-07.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی