استاندار همدان: ضریب نفوذ بیمه در کشور تا حد مطلوب فاصله دارد

photo_2021-12-10_12-27-38_5.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جلسه بزرگداشت بیمه که با حضور آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، آقای کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و جمعی از سرآمدان صنعت بیمه استان برگزار شد، گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور هنوز به سطح مطلوب نرسیده است.

استاندار همدان، در ادامه افزود: صنعت بیمه این قابلیت را دارد که کیفیت زندگی و امنیت‌خاطر آحاد مردم را ارتقا دهد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بیمه نسبت به فراهم کردن امنیت‌خاطر شهروندان و زندگی بهتر، گفت: در پرتو بيمه است که از خطرات احتمالى آينده و نگرانی‌هاى مربوط به انسان و دارايى‌ها، ايمنی و آرامش به ثمر خواهد نشست.

نماینده عالی دولت در استان، با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده صنعت بیمه در کشور، گفت: بسیاری از خدمات و وجوهی که صنعت بیمه می‌تواند به مردم ارائه دهد، ‌به‌صورت بالقوه باقی مانده است، که ضرورت دارد با تدوین و تنظیم برنامه‌ها و طرح‌های مختلف این ظرفیت و این گستردگی خدمات، صورت بالفعل به‌خود بگیرد.

قاسمی‌فرزاد، بخشی قابل توجهی از نظم و امنیت‌خاطر جامعه را در گرو اقدامات و مجموعه خدمات صنعت بیمه می‌داند و افزود: صنعت بیمه، نوید دهنده نظم و امنیت خاطر برای تمامی آحاد جامعه به‌ویژه صنعتگران و تولید‌کنندگان است.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نسبت بین صنعت بیمه و رونق تولید و اشتغال در کشور و استان، گفت: فعالان اين عرصه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن آرامش اجتماعی، رونق‌ تولید در سایه امنیت، ایجاد اشتغال در سایه اطمینان از حوادث غیرمترقبه بكار گرفته‌اند تا رفاه، آسایش و اشتغال‌زایی رقم بخورد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی