استاندار همدان: قیام امام خمینی(ره) مستکبرین را به خاک ذلت نشاند

photo_2022-02-01_15-09-56.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، معاونین، مدیران ستادی و استانی در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، ضمن حضور در دفتر و دیدار و گفت‌وگو با آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، گفت: قرن‌ها باید بگذرد تا فردی همچون امام خمینی(ره) بیاید و بتواند پرچم‌دار قیامی باشد تا بساط ظلمِ ستم‌گران را برچیند.

استاندار همدان افزود: ۲هزار و ۵۰۰ سال نظام ستم‌شاهی که در تار و پود اعماق جامعه نفوذ کرده و به نظام منحوس پهلوی ختم شد.

وی گفت: نظام منحوس پهلوی منابع و امکانات کشور را به تاراج می‌برد و آن را در اختیار بیگانگان قرار می‌داد و ظلم و ستم را در حق ملت ایران روا می‌داشت.

وی تصریح کرد: نظام پهلوی علاوه بر تاراج منابع و امکانات، بر سر فرهنگ، اعتقادات و ارزش‌های ملت را نیز معامله می‌کردند.

قاسمی فرزاد، در ادامه گفت: پهلوی‌ها، کشور را در اختیار بیگانگان قرار دادند و با روحیات ددمنشانه دست به کشتار ملت ایران می‌زدند.

وی گفت: در زمان پهلوی کشور در ظاهر در حال توسعه بود؛ زیرا تمام این اقدامات چیزی جز وابستگی ایران به بیگانگان را به همراه نداشت.

وی با اشاره به شرایط پیش از انقلاب گفت: رژیم سابق، نقشه شومی برای کشور کشیده بودند که فرجام آن فروپاشی و تجزیه کشور بود که امام خمینی(ره) با تمسک به قیام ابا عبدالله الحسین(ع) مانع از این کار شد و انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به لطف پروردگار در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست و نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیانگذاری شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) وحدتی بی‌نظیر در بین کلیه اقشار مختلف جامعه برقرار کرد و با ایستادن در‌مقابل یک نظام تا بُن دندان مسلح، پیروز شدند.

استاندار همدان گفت: با قیام ملت در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مستکبرین به خاک ذلت نشستند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به خوبی توانستند مسیر و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی را ادامه دهند و هدایت کنند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: دشمن از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی تاکنون هر طریقی با هر حیله و نیرنگی به دنبال ضربه زدن این نظام مقدس است. بنابراین وظیفه ما این است که آیندگان را نسبت به گذشته  انقلاب، بیدار و هوشیار کنیم.

وی گفت: باید با هشدارهای لازم و در دستور کار قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه "جهاد تبیین"، آیندگان را آگاه و هوشیار کنیم.

استاندار همدان گفت: باید در مقابل توطئه‌ها دشمنان را که در پی ناکارآمد نشان دادن این نظام الهی هستند، ایستاد و مانع از نفوذ آن‌ها در این کشور شد.

وی افزود: دشمنان این سرزمین، بیش از ۱۸۵ توطئه برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ مورد آن را تا کنون انجام داده، که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، همه آن‌ها به شکست ختم شدند. امروزه دشمنان به دنبال این هستند که با تهییج اقشار مختلف حرکت پوینده و شتابان این نظام و انقلاب الهی را کند کنند. دشمنان در پی آن هستند تا با بهانه‌هایی مثل همسان‌سازی، مسائل معیشتی و حق و حقوق کارکنان، مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند.

وی گفت: به جهت بی تدبیری‌هایی که در چند سال اخیر صورت گرفت مشکلات و مسائل جبران ناپذیری برای مردم ایجاد کرد. در این راستا، یکی از برنامه دولت سیزدهم سامان دادن به مشکلات و بی‌تدبیری‌هایی است که از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است. توجه به سلامت، ارتقاء معیشت، تامین مسکن و ترمیم اعتماد عمومی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار دولت سیزدهم است.

وی افزود: دولت سیزدهم با حضور در بین مردم و انجام اقدامات سازنده، در جهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام برداشته که قابل تقدیر است. ما هم در استان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، رهنمون‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان سیاست‌های دولت را پیگیری و اجرا خواهیم‌ کرد.

photo_2022-02-01_15-09-53.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی