استاندار همدان: مبارزه با زمین خواری با جدیت دنبال شود

 169806687.jpg

استاندار همدان گفت: برای مبارزه با زمین‌خواری، باید سازوکاری اندیشید که اصلاح قانون، مقتضیات منطقه‌ای و نیاز واقعی مردم در آن لحاظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه استانی کارگروه فراقوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری از فرمانداران خواست جلسه کارگروه فراه‌قوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری را در شهرستان‌ها برگزار کنند.‌ وی تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول در زمینه مقابله با زمین خواری بر اساس تجربیات به دست آمده، راهکارهای مناسب برای مقابله با زمین‌خواری را احصا و به عنوان یک بسته پیشنهادی به مراجع تصمیم‌گیر ارائه کنند. استاندار همدان با بیان اینکه جهاد کشاورزی باید از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری کند، ادامه داد: شهرداری و سازمان جهاد کشاورزی، باید پیش از آغاز ساخت و سازهای غیرقانونی نسبت به جلوگیری ازآن و بروز این تخلف اقدام‌ کند. قاسمی فرزاد افزود: اجرای قانون وظیفه و تکلیفی است که برعهده مسئولان دولتی است، و باید به نحو دقیق و درستی انجام شود. استاندار همدان تصریح کرد: زمین‌خواری، ضربه‌های بسیار بزرگ و جبران ناپذیری به اراضی در سطح کشور وارد کرده‌ است. قاسمی فرزاد افزود: طبق گزارش‌های موجود، بیشترین تعداد پرونده‌های ساخت وساز غیر قانونی، مربوط به سنوات گذشته است که احکام تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز صادر شده اما به هر دلیلی اجرا نشده است . وی تاکید کرد: بی‌شک اجرای این قانون به صورت واحد در سراسر کشور با اشکالاتی وارد است، بنابراین لازم است که مقتضیات و ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف در نظر گرفته شود. وی اضافه کرد: با فشار زیاد و محدودیت‌های پر شمار نمی‌توان در زندگی طبیعی مردم دست بُرد و محدودیت‌های خاصی برای باغات و فضای سبز ایجاد کرد؛ زیرا آن‌ها را به سوی فساد اداری و سازمانی سوق می‌دهد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی