استاندار همدان: محدودیتی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وجود ندارد

photo5676791589.jpg

استاندار همدان گفت: واحدهای تولیدی در صورت وجود مشکل به دبیرخانه ستاد تسهیل واقع در اداره‌کل صمت مراجعه و طرح مسئله کنند. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارهمدان در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی پس از بررسی کارشناسان و اتخاذ تصمیم مشخص، جهت تصویب به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع داده می‌شود. 

قاسمی فرزاد افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری ۴۲۵ مصوبه داشتیم که نزدیک به ۹۵ درصد مصوبات این ستاد، اجرایی شده است. 

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: تولید در هیچ شکلی نباید دچار آسیب و رکود شود. 

وی در ادامه: مدیران دستگاه‌های اجرایی با رویکرد رفع کامل مشکلات واحدهای تولیدی، مساعدت لازم را دارند. 

قاسمی فرزاد در مورد روند توسعه استان گفت: پیشرفت و توسعه در استان در زمینه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری متوازن است و در صنعت گردشگری که سابقاً دچار کم‌توجهی بود، در دستور کار قرار گرفته است. 

 استاندار همدان در ادامه روند پیشرفت در زمینه های مختلف گفت: همزمان با صنعت و اقتصاد، حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز در توسعه و پیشرفت باید متوازن پیش روند و در استان همدان به دنبال توسعه و پیشرفت متوازن در تمامی بخش‌ها هستیم. 

قاسمی فرزاد با تاکید بر اهمیت توسعه صنعت گردشگری گفت: یکی از مؤلفه‌های توسعه در صنعت گردشگری فرهنگ‌سازی صحیح توسط دستگاه‌های فرهنگی متولی است. 

استاندار همدان در مورد ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله در ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، ارسال مدارک لازم توسط وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سازمان جهانی یونسکو بود که انجام شده است و دستگاه‌های اجرایی در روند ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان عزم و اراده جدی دارند.

مقام عالی دولت در استان گفت: ارزیابان سازمان جهانی یونسکو در موعد تعیین شده از هگمتانه و مرکز تاریخی همدان بازدید خواهند کرد. 

ایشان با تاکید بر اهمیت  موضوعات فرهنگی و ایجاد چرخه اقتصادی در صنعت گردشگری، گفت: ثبت جهانی هگمتانه باعث معرفی بیش‌از ۱۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی بی‌نظیر استان همدان توسط سازمان یونسکو به گردشگران جهانی می‌شود و با حضور گردشگران داخلی و خارجی در همدان، چرخه اقتصادی در ابعاد مختلف اقامتی، خدماتی، صنایع‌دستی و... رونق می‌‌یابد.

استاندار همدان در مورد معرفی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، گفت: هگمتانه و مرکز تاریخی همدان باید توسط صدا و سیما، اصحاب رسانه و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری به گردشگران معرفی شود. 

 

photo5676171821.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی