استاندار همدان: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت‌های بودجه دولت سیزدهم استفاده کند

photo_2021-12-23_13-31-25_1.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: عدالت محوری سرلوحه کاری دولت سیزدهم است و ما هم این موضوع را در استان به کار می گیریم.

استاندار همدان، با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت‌های بودجه ۱۴۰۱ استفاده کنند، اظهار داشت: عدالت‌محوری را بدون هیچ‌گونه تبعیضی در شهرستان‌های دهگانه استان دنبال می‌کنیم.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: مدیران با همکاری و هدایت سازمان برنامه و بودجه استان، بودجه ۱۴۰۱ را بررسی و از بخش های مختلف آن، برای بهره مندی از اعتبارات ملی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ظرفیت‌های بودجه ۱۴۰۱ را شناسایی و در راستای معرفی طرح و جذب بودجه‌آن تلاش کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با بررسی کامل بودجه ۱۴۰۱، حداکثر بهره‌برداری را از آن برای استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تمرکز خود را فقط صرف اعتبارات استانی نکنیم بلکه، باید بخش‌های مختلف از جمله بندها و تبصره‌های بودجه را نیز در نظر بگیریم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه بودجه‌ تنظیم شده توسط دولت سیزدهم، علاوه بر برنامه‌محور بودن، ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بالایی دارد، افزود: بودجه دولت سیزدهم منطبق بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر اساس ارتقای سطح سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، ساماندهی طرح‌های موازی، اصلاح نظام بانکی، بهبود فضای کسب و کار، آسیب‌شناسی اقتصاد، ریل‌گذاری جدید اقتصادی و عدالت محوری است.

وی ادامه داد: بدون هیچ تبعیضی موضوع تامین اعتبارات شهرستان‌های دهگانه استان را دنبال کرده و در راستای عدالت‌محوری توجه ویژه‌ای به مناطق محروم خواهد شد.

استاندار همدان تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به مناطق محروم به گونه ای است که مناطقی که محروم تر هستند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

وی گفت: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت یکی از امور ابتکاری و جدید در بودجه ۱۴۰۱ دولت سیزدهم است.

قاسمی فرزاد گفت: در بودجه ۱۴۰۱، علاوه بر تقویت تمرکززدایی، اختیاراتی نیز برای استانداران سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: توسعه صادرات، افزایش پلکانی حقوق کارکنان، رتبه‌بندی معلمان و پاداش بازنشستگی کارمندان از جمله مواردی است که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار همدان تاکید کرد: برای رتبه‌بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار، پیش‌بینی شده است که نگرانی و دغدغه های حقوقی فرهنگیان و بازنشستگان را بر طرف می کند.

وی اضافه کرد: عدالت محوری که سرلوحه دولت سیزدهم بوده را در استان بدون هیچ‌گونه تبعیضی پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: توجه به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در لایحه بودجه دولت سیزدهم لحاظ شده است.

وی افزود: ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در استان‌ها و تقویت اعتبارات استان ها در راستای تمرکز زدایی از دیگر ظرفیت های بودجه ۱۴۰۱ است.

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، با حضور معاونان استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

photo_2021-12-23_13-31-20.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی