استاندار همدان: مدیران شهری، بنیه خدمات‌دهی حوزه خدمتی خود را تقویت کنند

8c235a00-948d-4615-86b8-d7e77a5a6b06.jpg

استاندار همدان گفت:  مدیران شهری، بنیه خدمات‌دهی حوزه خدمتی خود را تقویت کنند و تلاش شود فرآیند صدور پروانه در کمترین زمان ممکن انجام و اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در همایش شهرداران استان، گفت: تعامل و تبادل نظر شهرداران با حوزه حاکمیتی، دولتی و بخش‌های مختلف اجرایی استان بیش از پیش باشد.

وی تاکید کرد: شهرداران استان، ارتباط و هماهنگی صد‌درصدی با حوزه عمرانی و شهری شوراها داشته باشند. 

 قاسمی فرزاد افزود: در فرآیند امور از تجارب دیگر دستگاه‌ها به ویژه حوزه معاونت عمرانی و امور شهری و شهرداری‌ها استانداری بهره‌گیری شود. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه طبق بررسی‌ها انجام شده و گزارش‌های موجود، تعهد و مسئولیت‌پذیری مدیران شهری استان قابل تحسین است، گفت: شهرداران استان، به دنبال تقویت بنیه خدمات‌دهی حوزه خدمتی خود هستند. 

وی با تاکید بر اینکه تسهیل‌گری در امور و خدمات‌دهی به مردم باید در اولویت شهرداران باشد، گفت: شهرداران نظارت و ‌کنترل کافی بر فرآیند امور و بخش‌های مختلف را داشته باشند و در این راستا از ظرفیت مجموعه نظارتی نیز استفاده کنند. 

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا رضایت‌مندی مردم که بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیش از پیش افزایش پیدا کند.

استاندار همدان تصریح کرد: تلاش بر ارتقا سطح خدمات‌دهی به ویژه تسریع در فرآیند صدور پروانه، مورد تاکید است. 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردمی از شهرداران استان، تسهیل و تسریع در صدور پروانه است، گفت: شهرداران در حوزه فرهنگ توجه ویژه‌ای به مناسبت‌های ملی و مذهبی و شعائر دینی داشته باشند. 

وی با تاکید بر توجه به مباحث زیست‌محیطی و سایت‌های پسماند ، ادامه داد: با ارباب‌رجوع همچون برادر و خواهر خود و با رأفت اسلامی برخورد کنید.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی