استاندار همدان: مرمت و بازسازی گلزار‌های شهدای استان در اولویت امور قرار گیرد

photo_2022-01-26_13-26-41.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان، گفت: ما هرچه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه‌ای بارز از مصادیق تکریم شهدا است.

استاندار همدان گفت: یکی از راه‌های موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زنده‌ نگه‌داشتن یاد و و نام شهدا از طریق ساماندهی گلزار‌های شهدا، زیباسازی و ماندگاری قبور مطهر شهدا است.

وی افزود: مرمت‌ گلزارهای شهدای استان باید به صورت اساسی در اولویت کارهای عمرانی قرار گیرد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه تصریح کرد: در روستاها و شهرهایی که امکان بهسازی و مرمت مزار شهدا وجود ندارد، باید علل آن را مشخص و در راستای برطرف کردن مشکلات آن اقدام کرد.

وی گفت: مسئولان استان با خدمات‌رسانی مشکلات گلزارهای شهدای استان را رفع کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی مجری مرمت گلزارهای شهدای استان است که مثل همیشه با مسئولیت‌پذیری بیشتری اقدام کند. دولت نیز از مرمت گلزارهای شهدای استان حمایت خواهد کرد.

استاندار همدان با اشاره به وظایف بسیج سازندگی، گفت: بسیج‌ سازندگی به عنوان مجری، نظارت‌های عالی بر مرمت‌سازی گلزارهای شهدا را به‌طور جدی در دستور کار قرار دهد.

وی خطاب به دهیاران گفت: دهیاران سطح استان مکلف‌اند که اعتبارات لازم برای نگهداری و مرمت گلزارهای شهدا را پیگیری و اجرا کنند.

قاسمی‌فرزاد، گفت: در طراحی المان‌های گلزار شهدا، مضامین مرتبط که نسبتی با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا داشته باشد، به کار گرفته شود‌.

وی افزود: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در المان‌های طراحی شده برای گلزار شهدا گنجانده شوند. شهدای ما، شجاع، با ایمان و با مسئولیت‌ترینِ مردم بودند. بنابراین مشکلات و مسایل استانی نباید مانع از پرداختن به مرمت و بهسازی گلزار شهدا شود.

وی گفت: استان همدان از پیشگامان توجه به شهدا و مرمت‌ و بهسازی گلزار شهدا در کشور‌ است.

وی تاکید کرد: ساماندهی و بازسازی گلزار‌های شهدای استان، مستمر رصد و پیگیری می‌شود.

photo_2022-01-26_13-26-38.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی