استاندار همدان: مسئولان تکالیف خود را پاس‌کاری نکنند، اقدام کنند

photo_2021-12-05_11-41-18.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جلسه شورای مسکن استان، ضمن تاکید بر سرعت‌بخشی به طرح جهش ملی مسکن توسط دستگاه‌های ذیربط، گفت: مردم در زمینه مسکن مشکل اساسی دارند، مسئولان تکالیف خود را پاس‌کاری نکنند. گرانی مسکن به گونه‌ای است که تامین آن برای طبقه متوسط جامعه نیز یک رویا شده است.
استاندار همدان در این جلسه خطاب به مدیران دستگاه‌های متولی طرح جهش ملی مسکن، تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های متولیِ جهش ملی مسکن، جهادی و انقلابی حرکت کنند.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ضرورت توسعه شهر همدان، گفت: زمین‌هایی که در اختیار طرح جهش ملی مسکن قرار گرفته است می‌تواند در گسترش و توسعه شهر همدان کمک کند.
قاسمی‌فرزاد، ضمن تاکید بر اهمیت سرعت‌بخشی به طرح جهش ملی مسکن توسط مدیران مربوطه، گفت: مدیران نسبت به انجام و اجرای پروژه مسکن استان سرعت‌عمل و دقت داشته باشند، مطالبات مردم در زمینه مسکن بسیار جدی است. مجموعه راه‌ و شهرسازی، رفع مشکلات و مطالبات مردم در زمینه تامین مسکن را شبانه روز پیگیری کند.
وی در ادامه گفت: مدیران و مسئولان وقتی مسئولیتی را برعهده می‌گیرند، به معنای این است که باید به مردم و مجموعه‌های نظارتی پاسخگو باشند.
استاندار همدان یکی از مسائل اساسی مردم را تامین مسکن دانست و گفت: با این وضعیت و قیمت سرسام‌ آور مسکن در سطح کشور به‌ویژه استان، جایز نیست مردم منتظر تشریفات اداری و سازمانی مسئولان باشند.
وی افزود: مدیران و مسئولان استان که متولی نهضت ملی مسکن هستند، برای به‌سرانجام رساندن این امر، به‌ کار خود سرعت ببخشند. بنابراین برای حل مشکل مردم در زمینه مسکن، در وضعیت کنونی فرصتِ دفع‌ الوقت نیست.
استاندار همدان، افزود: امیدواریم نظام مهندسی در کنار مجموعه‌های فنی مهندسی و دیگر نهادهای ذیربط، نظارت خوبی را بر عملکرد مهندسین ناظر داشته باشد. انتظار می‌رود شهرداری و نظام مهندسی استان، موضوع فرآیند طولانی صدور پروانه را حل و در مدت کوتاه و کمتر از یک ماه صادر شود.
وی گفت: در طراحی مکان‌های نهضت ملی مسکن، فضاهای عمومی همچون پارک‌ها دیده شود.
قاسمی‌فرزاد، با اشاره به اولویت واگذاری مسکن‌های در نظر‌گرفته شده در این طرح ملی گفت: اولویت واگذاری مسکن با نیروهای نهاد یا دستگاه‌اجرایی است که زمین را در اختیار طرحِ جهش ملی مسکن قرار داده‌است.
وی در پایان با تاکید بر تشکیل جلسات و ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شورای مسکن استان، گفت: برای به نتیجه رساندن مسائل و پرونده‌های مسکن استان، جلسه شورای مسکن، منظم و مستمر برگزار شود و مدیران عضو، شخصا در جلسه حضور پیدا کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی