استاندار همدان: مشارکت بیشتر در انتخابات به معنای اقتدار در برابر بیگانگان است

photo_2024-06-20_13-35-50.jpg

استاندار همدان گفت: هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر و پررنگ‌تر باشد منجر به اقتدار بیشتر در برابر بیگانگان می شود همچنان که رئیسی عزیز در برابر زیاده خواهی آنان ایستاد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در نشست با ورزشکاران، مدال آوران، جوانان منتخب و سمن‌های استان همدان با بیان اینکه برگزاری انتخابات نابهنگام به خاطر عروج زود هنگام رییس جمهور شهید، اظهار داشت: خط نورانی خدمت رسانی جمهور شهید که با خون رنگین شد، باید استمرار یابد.

وی ادامه داد: دشمنان این سرزمین چه خواب های آشفته ای که برای ما ندیده اند اما مردم ایران اسلامی همواره در راه آرمان‌های خود در برابر فتنه ها ایستادگی کرده اند.

استاندار همدان همدان یادآور شد: خون جوانان در راه اعتلای کشور ثابت کرد که بهای بسیار سنگینی برای استقلال ایران عزیز داده ایم.

وی بیان کرد: در گذشته ها تزلزل هایی در روند حرکت کشور ایجاد شده بود اما امروز با درسهایی که از تجارب گذشته گرفته ایم، انتخاب اصلح را انجام می دهیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه هشت تیر نقطه عطفی در سرزمین ایران است، افزود: باید با دید باز تصمیم بگیریم و بر اختلافات چیره شویم چرا که در غیر این صورت خسارات سنگینی به کشور وارد می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اختلافات هزینه های جبران ناپذیری برای مردم خواهد داشت، تاکید کرد: باید با وحدت، یکپارچگی و همدلی تصمیم برای انتخاب اصلح بگیریم و نیاز به کسی داریم که با یکرنگی و صداقت با مردم رفتار کند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: شهید رئیسی بر خدمت و آنچه که به صلاح مردم است تاکید می کرد، دنبال کارهای حاشیه ای نبود و معتقد بود عزت به دست خداوند است.

وی یادآور شد: رئیسی در بدترین شرایط دولت را تحویل گرفت در حالیکه خزانه خالی و مشکلات بسیار دولت را احاطه کرده بود اما توانست امور را سامان دهد.

استاندار همدان گفت: تخصیص بودجه برای اجرای طرح ها در قبل گاهی به ۳۰ درصد می رسید، اما در دولت رئیسی ۴۳ طرح ورزشی که سال ها رها شده بود اجرایی و تکمیل شد، بطوریکه ۶۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان همدان افزوده شد.

وی گفت: سرانه ورزشی آموزش و پرورش استان که ۱۴ سانتیمتر بود در این دولت و با افتتاح استخرها، سالن های روباز و سربسته به ۲۹ سانتیمتر افزایش یافت.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: این دولت افتخار می کند که ورزش‌های همگانی و قهرمانی را در اولویت قرار داده است چرا که این سرمایه گذاری برای رشد جامعه به خصوص جوانان است.

وی اظهار کرد: امروز باید به عنوان تکلیف میهنی و با مشارکت حداکثری پای صندوق رای برویم و دشمنان را مایوس کنیم و بر بالندگی و شکوفایی کشور تاکید داشته باشیم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی