استاندار همدان: مشکلات کارگران با مذاکره و پيگيري رفع شود

استاندار همدان با بيان اينکه مشکلات قشر کارگر بايد با مذاکره، گفت‌وگو و پيگيري رفع شود گفت: کارگران بدانند اولويت مسئولان فراهم کردن زمينه رفاه و آسايش آنها است.

به گزارش اداره کل زوابط عمومي استانداري همدان، سيد سعيد شاهرخي، در نشست صميمي با جامعه کار، توليد و تشکل‌هاي کارگري و بازنشستگان استان همدان با بيان اينکه نجيب ترين و تاثيرگذارترين قشر در جامعه، تشکل هاي صنفي و کارگري هستند افزود: قبل و بعد از انقلاب نيز اين قشر در مناسبت ها و برنامه هاي مختلف از آرمان هاي انقلاب دفاع کردند و در پشتيباني از جنگ نيز حضور قوي داشتند.

استاندار همدان ادامه داد: خانه کارگر علاوه بر پيوند با نظام اسلامي، حقوق کارگران جامعه را مطالبه و پيگيري مي کند.

شاهرخي اظهار داشت: برخلاف برخي نقاط، مطالبات کارگران همدان در فضايي دموکراتيک و تاثيرگذار پيگيري مي شود و اين استان در اين باره الگوي کشور است.

وي خاطرنشان کرد: به منظور همسان سازي حقوق، بايد با صداي قوي مطالبه به حق جامعه کارگري را به دولت، مجلس شوراي اسلامي و رييس کميسيون تلفيق منعکس کنيد.

استاندار همدان با بيان اينکه حضور در کنار خيابان در شان کارگران نيست، افزود: به منظور انتقال دغدغه هاي کارگري زمينه برگزاري همايشي در سالن جلسات استانداري همدان با حضور مقام عالي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و ديگر مسوولان تاثيرگذار ملي فراهم مي شود.

شاهرخي يادآور شد: با توجه به تاکيد مسئولان بهداشتي به رعايت فاصله گذاري اجتماعي، نمايندگاني از سوي کارگران براي حضور در اين جلسه انتخاب شده و جزئيات اين نشست هم از طريق رسانه ها منعکس مي شود.

وي با تاکيد بر اينکه بنا نداريم حرف کسي را نشنويم اظهار داشت: با حساب و کتاب و احترام، شنونده درد دل هاي قشر کارگري بوده و قصد سانسور نداريم.

استاندار همدان اظهار داشت: چنانچه جامعه کارگري از پيگيري مطالبه و دغدغه هاي آنها از سوي مسئولان مطلع شوند، از حق خود کوتاه آمده و تشريک مساعي مي کنند.

شاهرخي خاطرنشان کرد: چنانچه در اطلاع رساني کوتاهي شده و کارگران توجيه نشوند از وضعيت به وجود آمده دلخور و گلايه مند شده و فکر مي کنند کسي شنونده دغدغه هاي آنان نيست.

وي تاکيد کرد: بايد با شنيدن درد دل هاي قشر زحمت کش کارگري، اين اعتماد را در آنها به وجود آورد تا کار به بداخلاقي کشيده نشود.

استاندار همدان با بيان اينکه منطق در قشر کارگري همدان حاکم است اظهار داشت: انقلاب اسلامي متعلق به قشر کارگري است بنابراين مسئولان براي خدمت به اين افراد بايد تلاش کنند.

به گفته دبير خانه کارگر استان همدان 248 هزار نيروي شاغل کارگري و 57 هزار نفر بازنشسته و پيشکسوت مستمري بگير در اين استان وجود دارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی