استاندار همدان مطرح کرد: استان همدان در آمادگی کامل برای پذیرش میهمانان نوروزی

photo_2022-03-13_10-49-23.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در ستاد خدمات سفر، گفت: کلیه مراکز گردشگری استان در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

استاندار همدان گفت: استان، در آمادگی کامل در بخش‌های مختلف برای پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی است. بنابراین بر بازرسی و نظارت بر امکان اقامتی، اصناف به ویژه رستوران‌ها، مراکز تهیه غذا، فست‌فود‌ها، کافی‌شاپ‌ها و نانوایی‌ها تأکید می‌شود.

وی تصریح کرد: کلیه مراکز اقامتی، تهیه‌غذا، رستوران‌ها، فست‌فود‌ها، کافی‌شاپ‌ها و نانوایی‌ها در ایام نوروز فعال هستند و به گردشگران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: کلیه صنوف، بازاریان و خادمین مردم، جایگاه دارالمومنین و دارلمجاهدین و پایتخت تاریخ و تمدن ایران را در عمل و رفتار خود نسبت به مسافران نوروزی نشان دهند.

قاسمی‌فرزاد گفت: صنوف مختلف  با حُسن‌ خلق، رفتار محترمانه و خدمات‌رسانی به‌موقع به مسافران، در جذب گردشگران نوروزی استان موثر است.

وی افزود: کمیته حمل و نقل راهداری، با سنجش و بررسی ظرفیت و امکانات زیرمجموعه خود، آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و حوادث غیرمترقبه را داشته باشد.

وی تاکید کرد: مسئولان بهداشتی و حمل‌و نقل راهداری از مراکز بین‌راهی و ظرفیت‌ها و امکانات آنها بازدید داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره رعایت‌ شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مراکز بین راهی استان گفت: رعایت موازین بهداشتی و سلامت مواد غذایی مراکز بین راهی استان بررسی شود. همچنین کمیته بهداشت و سلامت و محیط زیست یک‌بازرسی کامل از مراکز درمانی، درمان‌گاه‌ها و بیمارستان‌ها در راستای بررسی و سنجش ظرفیت‌ آن‌ها برای ایام نوروز داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت فرودگاه بین‌المللی همدان، گفت: فرودگاه بین‌المللی همدان با هفته‌ای چهار پرواز به مقصد مشهد مقدس و کیش آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت جاده‌ها‌و راه‌های مواصلاتی استان، گفت: خط‌کشی‌جاده‌ها، روشنایی معابر، راه‌های مواصلاتی آزاد‌راه، اتوبان‌ها کاملا بررسی و مسائل و مشکلات مربوطه حل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی، مسائل مربوط به پزشک مورد نیاز شهرستان‌ها برای ایام نوروز را بررسی و حل و فصل کنند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود به پیش‌بینی وضعیت‌های اضطراری ایام نوروز پرداخت و گفت: از ظرفیت مدارس و سالن‌های ورزشی استان برای مواقع اضطراری در ایام نوروز استفاده شود. پیش‌بینی بارش برف و باران در ایام نوروز نیز در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

photo_2022-03-13_10-49-20.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی