استاندار همدان مطرح کرد: اقتصاد گردشگری استان بیش از پیش تقویت می‌شود

 image_2022_4_27-13_59_20_610_t93.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه روز اعضای این ستاد، گفت:اقتصاد گردشگری استان بیش از پیش تقویت می‌شود.

استاندار همدان گفت: ستاد خدمات سفر استان به پاس تلاش‌های شبانه روز و برنامه‌های متنوع، بارها مورد تجلیل و تقدیر مقامات کشوری قرار گرفت.

وی افزود: تمام تلاش و برنامه ستاد اجرایی خدمات سفر استان این بود که زمینه میزبانی مناسب و شایسته‌ای برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم کند. از سوی دیگر با توجه با اقدامات دولت سیزدهم در راستای واکسیناسیون گسترده، مردم سفر‌های نوروزی خود را با شور و نشاط انجام دادند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از استان، گفت: بیش از ۷۷۲هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان همدان بازدید کرده‌اند.

وی گفت: بازگشایی غار علیصدر مورد استقبال مسافران نوروزی و همچنین مردم روستای علیصدر قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروز، اقدامات و خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه کرد که قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: تلاش شود اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان بیش از پیش معرفی شود. دستگاه‌های مربوطه در راستای نصب تابلوهای راهنما در ورودی شهر همدان اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به عید سعید فطر و تداوم برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: برنامه‌های مختلفی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ایام عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر توجه به حوزه‌های صنعت و کشاورزی، باید فضای اقتصاد محور استان به سمت گردشگری سوق دهیم.

image_2022_4_27-13_59_24_887_J0R.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی