استاندار همدان مطرح کرد: اولویت مدیران و مسئولان، مردمی بودن و حضور در بین آن‌ها

 169283616_3.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، گفت: به جهت ویژگی‌های خاص، ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف ملایر، نخستین سفر رسمی خود را از این شهرستان آغاز کردیم. شهرستان ملایر، خاستگاه روحانیون و علمای بزرگی در زمینه‌های مختلف علمی بوده، که نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته‌اند. استاندار همدان افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد شجاعت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان، و شهدای والا مقام این منطقه بوده‌ایم.

وی با اشاره به شهدای شهرستان ملایر در دفاع مقدس، گفت: شهرستان ملایر در جریان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی گفت: اکنون که در دهه پنجم انقلاب و گام دوم انقلاب قرار داریم، باید در حفظ این میراث و انتقال آن به نسل‌های بعدی تلاش و کوشش کنیم.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: با تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، مردمی بودن، در بین آن‌ها قرار گرفتن، ارتباط نزدیک با اقشار مختلف، سفر به شهرها و حضور اجتماعات را برای احصا مسایل و مشکلات در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه هدف از سفر خود را پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی دانست و گفت: به منظور پیگیری امور و بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی، به شهرستان ملایر سفر و از شرکت معادن سرمک بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در جهت دریافت پروانه فعالیت شرکت معادن سرمک ملایر، هماهنگی و مساعدت مجموعه سازمان محیط زیست کشور را می‌طلبد که با کمک نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پیگیری خواهد شد. بنابراین سعی می‌شود با دعوت از مدیران محیط زیست کشور برای بازرسی از شرکت معادن سرمک ملایر، مسیر فعالیت این مجموعه و توسعه بخش‌های مختلف آن را هموار کرد.

قاسمی‌فرزاد گفت: علاوه بر بازدیدهای میدانی، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پیگیر مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان هستیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات و مسایل بازار مرغ و تخم مرغ پرداخت و گفت: طی برنامه‌ریزی و کارشناسی‌های انجام شده، بررسی و رفع مشکلات تولید و توزیع مرغ در استان، در دستور کار است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد تعادل در بازار مرغ استان، گفت: اداره پشتیبانی امور دام استان با انجام و اجرای برخی اقدامات موثر، توانست تعادلی در تولید، عرضه و ذخیره مرغ و همچنین تخم‌مرغ ایجاد کند.

استاندار همدان در ادامه گفت: تهیه نهاده‌ها و شیوه‌های توزیع و ذخیره آن‌ها را در بدو ورود به استان در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: با توجه به انجام برخی مقدمات و تدابیر اندیشیده شده، مشکل خاصی در راستای تامین کالاهای اساسی مردم برای نوروز پیش رو وجود ندارد.

وی گفت: تلاش و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در کنترل و تامین کالاهای اساسی مردم، قابل تقدیر است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه به تعدیل قیمت نان در استان پرداخت و در این راستا گفت: قیمت نان یک از مطالبات عمومی بود که با نظر کارشناسی مسئولان مربوطه، این اقدام در استان انجام شد.

وی افزود: تعدیل قیمت نان در استان مشروط به تولید نان با کیفیت، تغییر ساعات کاری و نظم در زمانبندی فعالیت نانوایی‌ها شد.

وی گفت: گشت‌های مشترک در استان و شهرستان‌ها، تشکیل شد تا نظارت‌ و بازرسی‌های بیشتری بر نانوایی‌ها داشته باشند.

استاندار همدان، در پایان سخنان خود، گفت: در راستای بررسی و حل مشکل آرد و کیف آن در استان، در پی آن هستیم تا میزان درصد سهمیه گندم وارداتی استان همدان را افزایش دهیم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی