استاندار همدان مطرح کرد: با تمام توان در راستای احیای واحدهای راکد استان اقدام خواهیم کرد

image_2022_4_26-14_8_16_706_5I3.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان،‌ گفت: با تمام توان در راستای احیای واحدهای راکد استان اقدام خواهیم کرد.

استاندار همدان افزود: به منظور تحقق شعار سال و سیاست‌های راهبردی اشتغال دانش بنیان، همه مسائل و مشکلات حوزه تولید در استان با استفاده از مباحث علمی رفع می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: در راستای رونق تولید و رفع موانع تولید، کارآفرینان خوب و برجسته که در حوزه تولید و اشتغال‌آفرینی فعال هستند باید تشویق و حمایت شوند.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم، عدالت محوری سرلوحه پیشبرد همه امور در استان همدان است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در این جلسه ۶ موضوع و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: یکی از واحدهای تولیدی راکد استان شرکت ارمغان پلاستیک در شهرستان نهاوند بود که با واگذاری تسهیلات توسط بانک کشاورزی به این شرکت موافقت شد.

وی گفت: این شرکت دارای ۲ خط تولید لوله پلی اتیلن در زمینه آبیاری محصولات کشاورزی است که با پرداخت ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات دوباره راه‌اندازی می‌شود.

استاندار همدان تاکید کرد: این شرکت سه سال راکد بود و حالا با ظرفیت ۷۰۰ تُن در سال و اشتغال‌آفرینی برای ۱۵ نفر، به چرخه تولید باز می‌گردد.

وی افزود: یکی دیگر از واحدهای راکد استان نیز مشکلاتی در حوزه دریافت تسهیلات داشت که مصوب شد بانک از طریق مکاتبات داخلی مشکل این سرمایه گذار را حل کنند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ۶ مورد نیز بررسی مجوز مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بود که مصوب شد صدور مجوزهای مراکز خدمات رفاهی بین راهی با تشکیل کمیته مشترک بین راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بررسی شود.

واحدهای تولیدی آهن و سیلیس آذرخش در شهرستان ملایر، ارمغان پلاستیک در شهرستان نهادند و همچنین ۸ واحد در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که ۶واحد از آن‌ها در حریم راه‌، بودند در این کارگروه با بررسی‌های کارشناسی اعضا، رفع موانع شدند.

image_2022_4_26-14_6_22_946_MqV.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی