استاندار همدان مطرح کرد:برای جذب اعتبارات بیشتر، آمار و شاخص‌های استان، واقعی و دقیق احصا شود

169599549.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه همراهی و همکاری نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی می‌توانند افق پیشرفت، توسعه و تحول در تمامی زمینه ها را فراهم کنند گفت: نگاه و رویکرد محوری مدیران دستگاه های اجرایی باید مبتنی بر توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مباحث مرتبط با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان، اظهار داشت: حمایت های همیشگی نمایندگان مجلس و تلاش مدیران اجرایی از مقوله توسعه همواره گره گشای بسیاری از مسایل و مشکلات موجود در سطح استان بوده است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی عقب ماندگی های استان در برخی از شاخص ها نسبت به استان های همجوار و دیگر نقاط کشور برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه در استان نسبت به برخی از مناطق کشور کاستی های وجود دارد که تلاش برای رفع آنها در گذشته مغفول مانده است.

استاندر همدان با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی تنها نباید محدود به ارائه عدد و رقم باشد، تصریح کرد: آمارها باید به صورت واقعی در بخش ها و شاخص های مختلف به استانداری و دستگاه های بالاتر اعلام شود چراکه این آمار و اطلاعات، مبنای برنامه ریزی و جذب اعتبار برای توسعه و پیشرفت استان است.

قاسمی فرزاد، مهم‌ترین و بزرگترین مشکل استان همدان را شاخص ها و آمار غیر واقعی دانست و افزود: همین امر موجب می شود اعتباراتی که در بودجه های سنواتی و سالانه کشور برای استان در نظر گرفته می شود نسبت به دیگر استان ها کمتر  باشد که بر همین اساس مشکلاتی در خصوص اشتغال و تولید در استان ایجاد می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری و حمایت های مجمع نمایندگان استان همدان بتوانیم شاخص ها و آمارهای نادرست را اصلاح و واقعی سازی کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه  عدالت محوری و خدمت به مردم همواره مورد توجه و مد نظر رهبری معظم انقلاب قرار دارد، افزود: نگاه کلی دولت سیزدهم در حوزه های مختلف نیز عدالت محوری است که مدیران دستگاه های اجرایی باید با پیگیری اهداف دولت و ارائه شاخص های واقعی، زمینه تحقق عدالت در حوزه های مختلف برای خدمت و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در استان را فراهم کنند.

169618011.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی