استاندار همدان مطرح کرد: تلاش برای آبادانی شهرها و خدمتِ هرچه بیشتر به مردم

 photo_2022-02-06_07-39-41_1.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان همدان، گفت: می‌توان از طریق مالیات بر ارزش افزوده عادلانه در جهت عمران و آبادانی شهر و به‌ویژه روستا‌ها اقدام کرد. باید به سمت‌و سویی رفت که درآمدهای شهرداری طی یک برنامه‌ریزی هزینه مشکلات و مسائل شهر شود.

استاندار همدان گفت: استان همدان ظرفیت خوبی در زمینه معادن دارد که باید بتوان از آن‌ها در راستای توسعه استان بهره‌وری کافی را برد.

وی افزود: در شرایط کنونی، دولت باید به سمت کوچک‌شدن، برون‌سپاری و کسب درآمد برای هزینه در زمینه طرح‌ها و برنامه‌های خود، سوق یابد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌ها و توسعه استان، گفت: دولت باید درآمدهای حاصل از معاون خدادادی را صرف زیرساخت و توسعه کشور کند.

وی با اشاره به شرایط تحریم‌و مذاکرات هسته‌ای، گفت: طبق استقامت و پایمردی که تا کنون در برابر کشورهای زیاده طلب شده، چشم‌اندار روشنی در آینده مردم ایران دیده می‌شود. بدون شک کشورهای دنیا تسلیم خواسته‌های مردم ما خواهند شد و با حفظ اقتدار ملت، حقوق مردم را خواهیم‌ گرفت؛ با توجه به گشایش‌هایی که صورت گرفته، یکی از اقدامات دولت، آوارزدایی از بی‌تدبیری‌های چند سال اخیر است.

قاسمی‌فرزاد گفت: تلاش می‌شود با حمایت از تولید‌کنندگان و رونق تولید در راستای اعتمادسازی اقدام شود.

وی در ادامه جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان را با اهمیت قلمداد کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار در جهت ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم در دستور کار مسئولان استانی قرار دارد.

وی همچنین از طرح‌ها و برنامه‌های دولت در کشور و به دنبال آن در استان خبر داد و گفت: در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، استفاده بهینه از آب وصنعت و معدن در استان، برنامه‌ها و طرح‌هایی به تفکیک شهرستان، تدوین شده که در دستور کار قرار خواهند گرفت.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: بنیاد مسکن، با توجه به اهمیت و آسیب‌های مهاجرت معکوس، باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز را انجام دهد.

وی تاکید کرد: طرح‌ هادی در روستا‌ها، باید طبق قانون، هر چند سال یک‌بار بازنگری و بررسی شود، ضرورت دارد در این راستا اقدام شود.

وی گفت: ساخت‌وساز‌های انجام شده در روستاها باید زیر نظر مهندس ناظر و اصول مهندسی صحیح ساخته شود و در مقابل با زلزله و حوادث مترقبه، قوی و ماندگار باشد.

استاندار همدان گفت: با توجه به اعتقادی که در راستای بومی‌گزینی وجود دارد، برای پیشبرد امور در استان سعی می‌شود از مدیران بومی در مناصب دولتی استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود از شورای اسلامی شهر همدان تقدیر و تشکر کرد و گفت: اهتمام ویژه اعضای شورای شهرستان همدان در رفع و حل مسائل و مشکلات شهر و روستا در استان، قابل تقدیر و تشکر است.

وی در پایان گفت: سفر‌های شهرستانی در جهت بازدید و بررسی مسائل و مشکلات آن شهرستان با قوت و جدیت تمام، انجام خواهد گرفت.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی