استاندار همدان مطرح کرد: کسب رتبه برتر هسته گزینش استانداری همدان در سطح کشور

 c60bf815-b501-403f-952c-74b358cbb7ba.jpg

استاندار همدان گفت: تلاش‌های مجموعه هسته گزینش و کسب رتبه عالی آن‌ها در سطح کشور‌، قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه با رئیس و اعضای هسته گزینش استانداری که به مناسبت نکوداشت سالروز تاسیس هسته‌های گزینش به دستور حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: هسته گزینش با سرنوشت افراد سروکار دارد و به نوعی درباره ۳۰ سال از عمر و بهترین لحظات زندگی آنها قضاوت می‌کند. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در کنار تعهد باید به تخصص افراد نیز توجه جدی شود، گفت: چگونگی ارزیابی افراد در دستگاه‌های اجرایی استان، می‌تواند معیاری برای سنجش توانایی و یا ضعف هسته گزینش باشد.

وی ادامه داد: افرادی را باید به کار بگیریم که با ارزیابی‌های دقیق اهلیت و توانایی آن‌ها را سنجیده باشیم. 

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: سر منشا برخی از اعتراضات در جامعه، سهل‌انگاری، تعلل و عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران و کارکنان در سطح دستگاه‌های اجرایی است. 

قاسمی فرزاد افزود: با تاکیدات رئیس محترم جمهور و برای تقویت سیستم مدیریتی استان، بازدید‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی را تشدید کرده و نحوه خدمات‌‌رسانی به مردم را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داده‌ایم. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه از بالاترین تا پایین‌ترین مدیران (از نظر جایگاه شغلی)، باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: هسته گزینش، با به کار بردن اصول و روش‌های قانونی، تکریم ارباب‌رجوع را به افرادی که به کار‌گیری‌می‌شوند آموزش دهد. 

وی گفت: تلاش شود در زمینه گزینش و به‌ کاری‌گیری در هر پستی، تخصص افراد نسبت به آن شغل مورد بررسی جدی قرار گیرد. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه افرادی به کارگیری شوند که منشا اثرات و خدمات به مردم باشند، گفت: کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر سطح و ترازی باید بدانند که صندلی آن‌ها برای دست‌یابی به منافع شخصی نیست، بلکه برای خدمت به مردم است. 

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی