استاندار همدان: معلمان انسان‌ساز هستند

photo_2024-04-16_07-37-41.jpg

استاندار همدان گفت: معلمان در جایگاه انسان‌سازی قرار دارند و تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان به جهت تربیت صحیح نسل‌های آینده اهمیت ویژه‌ای دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در نشست با اعضای هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان، گفت: با حمایت‌های وزیر محترم آموزش و پرورش و رئیس محترم دانشگاه فرهنگیان کشور، اعتبارات مورد نیاز باید پیش‌بینی و تأمین شود.

مقام عالی دولت در استان گفت: از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد برای تأمین تجهیزات مدارس استفاده شود.

وی افزود: حل مشکلات و چالش‌های دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که مسئولیت تربیت فرزندان ایران‌اسلامی را به عهده دارند، مورد تأکید است.

استاندار همدان بیان کرد: استاندار همدان در ابتدای این دیدار، اقدام دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را یک حرکت انقلابی دانست و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، رییس‌جمهور محترم، دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک گفت.

photo_2024-04-15_14-19-00.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی