استاندار همدان: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان تکلیف برای ما تعیین کردند

image_2022_4_3-10_6_48_90_drA.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جلسه روایت امید گردهمایی مبلغین استان همدان، که در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار شد، گفت: جهاد تبیین در راستای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار مسئولان و مبلغان قرار گیرد.

استاندار همدان گفت: اقدامات مبلغین در جهت ترویج، انتقال و تبلیغ شعایر دینی، ضمن خطیر و با اهمیت بودن، قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف برای همه ما تعیین کرده‌اند که باید آن را به نحو احسن اجرایی کنیم. جهاد تبیین، دو رویکرد سلبی و ایجابی دارد که باید به آن توجه شود.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت: رویکرد ایجابی، همان ضرورت تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال است، که دشمن به دنبال بد جلوه دادن و سیاه‌نمایی آن‌هاست. رویکرد سلبی، تبلیغات دشمن در راستای تشویش اذهان عمومی و بهتر جلوه دادن اقدامات نظام پیشین است و از طرفی نیز تخریب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: در جهاد تبیین باید این دو وجه، را به طور دقیق شناسایی و در راستای آن اقدام علمی ‌کرد.

وی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این ۴۳ سال، باید به طور دقیق تبیین و تبلیغ شود.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: مقابله با سیاه‌نمایی‌ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمن، در دستور کار مبلغان قرار گیرد. همه کسانی که صاحب تریبون، جایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی در بین مردم هستند دستاوردها و ارزش‌های این نظام را به عنوان یک تکلیف تبیین کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: در مسیر چهل و سه ساله‌ی انقلاب اسلامی لازم بود تا در راستای ساخت تمدن اسلامی، یک ریل‌گذاری محکم انجام شود. پیشرفت‌های زیاد و قابل انکاری در حوزه‌های مختلف علمی، تکنولوژی، پزشکی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر بر اقتصاد مقاومتی، تولید، حمایت از تولید و اشتغال آفرینی تاکید و پافشاری کردند که این تاکیدات در راستای ایجاد زیرساخت و پایه تمدن اسلامی است.

استاندار همدان تصریح کرد: تاکنون در بخش‌های مختلف، جمهوری اسلامی دارای استحکام و بنیان اساسی در منطقه و نظام بین‌المللی شده است، لذا از این به بعد، نیاز به تبیین دستاوردهای نظام داریم.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نگاه ایشان به دولت سیزدهم، گفت: رهبر انقلاب در پیام نوروزی چند ویژگی مهم را برای دولت مردمی بر شمردند که حائز اهمیت‌ هستند. دولت سیزدهم متفاوت است و ریل‌گذاری جداگانه‌ و یک چرخش گفتمانی نسبت به دولت‌های قبلی دارد.

قاسمی‌فرزاد افزود: دولت امیدآفرین است، اقداماتی که انجام داده، باعث شکل‌گیری امید و نشاط در جامعه شده است. دولت پر تحرک است، اقدامات چند ماهه دولت سیزدهم گواه بر تحرک و فعالیت آن است. دولت عمل‌کننده است، دولت سیزدهم به دنبال گشایش و جهش در امور است.

image_2022_4_3-10_6_45_680_ERp.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی