استاندار همدان: مناطق محروم در اولویت تقسیم اعتبارات باشد

59b56050-a11c-403a-86a7-5929fb1c53e0.jpg

استاندار همدان گفت:  تقسیم بودجه و اعتبارات باید با اولویت مناطق محروم و اثرگذاری بیشتر در رفع نیازهای مردم، توجه به پروژه‌های دانش‌بنیان در زمینه کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و صنعت گردشگری و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: از پیمانکاران و مشاوران بومی با حداکثر ظرفیت در پروژه‌های عمرانی استان استفاده شود.

وی افزود: اعتبارات باقی مانده در حساب دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ مردادماه جذب شود.

وی با اشاره به لزوم پیاده سازی دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی در راستای اجرای بند 16 سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر دانش بنیان کردن نظام اداری، گفت: بکارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچه سازی اطلاعات باید در دستور کار قرار بگیرد.

مقام عالی دولت در استان همدان، کاهش موازی کاری ها، جلوگیری از تکرار خطاها، استفاده از ظرفیت کامل نیروی انسانی، جلوگیری از خروج دانش افراد، شناسایی نخبگان، واکنش سریع و به موقع در مسایل و بحران ها، نوآوری سازمانی و رضایت مندی کنارکنان را از مهمترین مزیت استقرار مدیریت دانش برشمرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه پروژه‌های ملی در استان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در یک روند مستمر پیگیری شود، ادامه داد: مشارکت بخش خصوصی در ایجاد و تکمیل پروژه‌های عمرانی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه سالیانه و برنامه ۵ ساله توسعه کشور جذب شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی