استاندار همدان: نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ رضوی تعیین کننده است

 170203382.jpg

استاندار همدان گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی دارد و باید تمرکز و هدف آموزش و پرورش برای تربیت کودکان و نوجوانان، از زمان پیش دبستانی آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهاردهمین نشست استانی جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که با حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد، افزود: میزبانی از چهاردهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی بسیار ارزشمند است و باید بتوان از این فرصت برای توسعه و شکوفایی حوزه فرهنگی بهره برد.

او اظهار داشت: بنیاد امام رضا (ع) در زمینه ترویج فرهنگ رضوی، فعالیت‌های قابل توجهی داشته و توسعه و احیای فرهنگ رضوی را با ابزار هنر و رسانه در دستور کار خود قرار داده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه فلسفه وجودی هنر، مانایی و ماندگاری آثار فاخر است با تأکید بر نقش آموزش و پرورش در این زمینه، خاطرنشان کرد: باید تمرکز و هدف آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان، از زمان پیش دبستانی باشد تا شخصیت فرزندان و قالب ذهنی آنان را با فرهنگ رضوی پرورش دهیم.

وی افزود: بنیاد بین ‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با این گستره فعالیت و متولیانی که خود از جنس فرهنگ محسوب می شوند، از جمله وزیر فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی که ایشان از مفاخر این استان هم هست، می‌تواند در این زمینه فعالیت‌های مثمر ثمر داشته باشد.

استاندار همدان تأکید کرد: در استان همدان با رویکردی که دولت سیزدهم دارد، در کنار همه فعالیت ها توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ داریم زیرا اساس انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است؛ این را هم باید بگویم که مبانی فرهنگی در این استان بسیار قوی و غنی است و مردم همدان پیوند ناگسستنی با اهل بیت علیهم السلام و ولایت دارند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان هم به عنوان یک تکلیف سازمانی و هم از نظر اعتقادی برای برگزاری این جشنواره پای کار خواهند آمد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی