استاندار همدان: نقشه شهر جدید «اکباتانا» آماده شد

 170268483.jpg

استاندار همدان گفت: نقشه شهر جدید «اکباتانا» آماده شده و راه دسترسی آن در حال اجرا است که با تکمیل این شهر جدید، همدان طی ۲۰ سال آینده مشکل مسکن نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین جلسه طرح نهضت ملی مسکن افزود: شهر جدید اکباتانا با ظرفیت ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی در حال پیگیری است و نقشه‌های اولیه آن آماده شده است.

طرح تفصیلی شهر جدید اکباتانا در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال شرقی شهر همدان با مساحتی حدود هزار و ۲۰۰ هکتار و جمعیت پذیری ۱۲۰ هزار نفر در سال ۱۳۷۶ به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: آماده توافق با مالکان تمام زمین‌هایی که طبق طرح جامع شهری به همدان اضافه می‌شوند، هستیم.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: مساعدت‌های لازم با مجموعه مدیریت شهری برای حل مشکل مسکن مردم انجام می‌شود و با کمک همه دستگاه‌های اجرایی مربوط در سال جدید طرح نهضت ملی مسکن را به یک نقطه روشن می‌رسانیم.

استاندار همدان یادآوری کرد: هم اینک پروژه‌های ۶۹۰ واحدی با ۴۰ درصد، ۱۲۰ واحدی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، ۴۸۰ واحدی ستاد اجرایی با ۱۵ درصد و ۱۲۰ واحدی شهرک مدنی با ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: همچنین پروژه ۶۰۰ واحدی در شهرک شهید بهشتی همدان که به تازگی شروع به فعالیت کرده و مشکل پروژه‌ ۲۳۲ واحدی نیز رفع شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی