استاندار همدان: نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم هماهنگ و همراه با شعار سال است.

photo5758132264_1.jpg

استاندارهمدان گفت: تمام مجموعه‌های تولیدی، مطابق با شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، از حمایت تام و تمام دستگاه‌های اجرایی جهت رشد تولید برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در بازدید از شرکت خوش‌نوش، گفت:شرکت خوش‌نوش‌ در‌ سال ۱۳۹۰ واگذار شده که در این مدت فعالیت مناسبی داشته است.

قاسمی فرزاد درمورد حضور شرکت خوش نوش در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: در‌ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هفته‌ی آینده توسعه و رفع مشکلات شرکت خوش‌نوش را در دستور کار داریم و در راستای رونق تولید، موضوعات محیط زیست، صدور پروانه، صدور کارت بازرگانی و استاندارد این شرکت پیگیری می‌شود.

استاندار همدان درمورد توسعه شرکت خوش نوش و ایجاد مجتمع دارویی، گفت: با توجه به امکانات و سرمایه موجود در شرکت خوش‌نوش، ایجاد مجتمع دارویی و تولید دارو در این شرکت نیز در دستور کار است و جهت ایجاد بخش تولید دارو در شرکت خوش‌نوش‌، دانشگاه علوم پزشکی نیز ورود کرده و مساعدت لازم خواهد شد. 

photo5757265116.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی