استاندار همدان: نیروهای مسلح با هوشیاری مرزهای کشور را رصد می‌کنند

image_2022_5_11-16_1_22_303_e6f_1.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و بیداری کامل، رصدگر مرزهای کشور هستند گفت: نیروهای مسلح، مقتدر و پرتوان در مقابل همه دشمنان این انقلاب و مردم، صف‌آرایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان، افزود: وجود نیروهای مسلح از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که قدرت بازدارندگی کشور را روز به روز افزایش می‌دهند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اجازه فکر کردن به کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران را به دشمنان نداده و نخواهد داد. 

استاندار همدان تصریح کرد: دشمنان به دنبال برهم زدن توازن قوا در منطقه و ترویج اسلام‌هراسی در دنیا هستند. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه داعش مولود نظام استکباری و نقشه نظام سرمایه‌داری است، افزود: شهید سلیمانی و شهید همدانی، توانستند مردم عراق، سوریه، منطقه و دنیا را از شر جرثومه فساد یعنی داعش نجات دهند.

وی خاطرنشان کرد: با تفکر شهید سلیمانی بود که بساط داعش در منطقه جمع شد، تفکر این سردار شهید ریشه در قرآن، اسلام و تبعیت‌پذیری از ولایت داشت.

استاندار همدان اظهار داشت: شهید سلیمانی با شجاعت، جسارت و عقلانیت حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: هیچ قدرتی به خودش اجازه نمی‌دهد، حریم‌ هوایی، دریایی و زمینی ما را مورد حمله یا خدشه‌ قرار دهد؛ زیرا نیروهای مسلح ما مقتدرانه ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه به وجود نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم، که روز به‌ روز قدرت بازدارنده خود را افزایش می‌دهند، گفت: امروز با توان و اتکا به دانش فرزندان این سرزمین به برترین سلاح‌های پیشرفته دست پیدا کرده‌ایم. 

استاندار همدان ادامه داد: نباید از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی غافل بود چراکه دشمن به دنبال تغییر نگاه مردم نسبت به دولت‌مردان و ایجاد فاصله بین آن‌هاست.

قاسمی فرزاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را از اقدامات دولت سیزدهم در راستای ایجاد تحول اقتصادی دانست و افزود: دشمنان می‌دانند که نتایج مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، چه اثر مثبتی در جامعه خواهد داشت، و به همین دلیل، دست به تخریب، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی می‌زنند. 

image_2022_5_11-16_1_23_953_PYC.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی