استاندار همدان: نیروی انتظامی، نگاه علمی و تخصصی به مقوله امنیت را تقویت کند

photo_2022-02-06_12-21-17.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان امروز (یک‌شنبه ۱۷ بهمن) در دیدار با سردار سلمان امیری فرماندهی نیروی انتظامی، معاونین و پلیس‌های تخصصی انتظامی استان، ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌خاطر شهادت یکی از نیروهای خدوم انتظامی کشور، شهید خدمت سرهنگ رنجبر، گفت: پلیس ما مقتدر و در عین اقتدار منطقی و رئوف است و در سال‌های اخیر تحول‌های بنیادین و پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: امنیت ما در بین کشور‌های دنیا مثال‌زدنی است و این امر، حاصل تلاش همه ارکان امنیتی و انتظامی کشور است. در این مسیر خون شهدا گواهی غیر‌قابل انکار، تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: نیروی پلیس در استان همدان ترکیبی از نیروهای ولایی، وظیفه‌شناس و لایق است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: در شرایط کنونی، می‌طلبد که پلیس نیروهای انتظامی، نگاه تخصصی و علمی به مقوله امنیت را داشته و در راستای تقویت آن اقدام کند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های پلیس نیروی انتظامی، گفت: همه ارکان پلیس در استان، در مواقع لازم نقش‌آفرینی درست و کامل را داشته‌اند.

وی گفت: پلیس باید در حوزه امنیت نرم و پیشگیرانه اجتماعی عالمانه و هدفمند ورود کند.

وی افزود: نیروی انتظامی باید، با توجه به دگرگونی‌هایی که در شکل و ماهیت جرائم پدید آمده است، مطابقت‌های لازم را خصوصا در حوزه پلیس فتا و اقتصادی پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، محور وحدت در بین ارکان نظام در استان‌اند. همچنین نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی از سرآمدان و موثرینِ کشوری محسوب می‌شوند.

وی گفت: شورای تامین استان، درعین وحدت و همدلی، دارای ترکیبی از افراد زبده، فرهیخته، متعهد، نخبه و کاردان است.

استاندار همدان، با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی گفت: امنیت پایدار یکی از دستآوردهای جدی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است. جبران عقب‌ماندگی تاریخی، طی دهه‌های پس از انقلاب نشان از عزم جدی ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار و اقتدار است.

وی گفت: دشمنان در این بین، بیکار ننشسته و همیشه سعی در تخطئه و تخریب نیروهایی کردند که وظیفه و نقش خود را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به درستی انجام دادند.

وی افزود: در حوزه سیاست‌خارجی با پایمردی و ایستادگی نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات که مبتنی بر ایستادگی و اقتدار ملت ایران است، نتیجه ظفرمندانه خواهد بود.

قاسمی‌فرزاد در پایان گفت: مهربانی پلیس باید شامل حال عموم مردم باشد و، وجه مقتدارنه در برابر مخلان نظم و آرامش اجتماعی به بهترین و جدی‌ترین روش انجام گیرد‌.

photo_2022-02-06_12-21-11.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی