استاندار همدان: هشت هزار واحد مسکونی روستایی در استان همدان مقاوم سازی شد

 170138998.jpg

استاندار همدان گفت: سهم امسال استان برای مقاوم سازی خانه های روستایی ۱۱ هزار واحد است که تاکنون کار بهسازی و بازسازی هشت هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای بانک های استان با تاکید بر اینکه با توجه به سهمیه ای که به هر بانک تعلق گرفته هماهنگی برای معرفی از سوی بنیاد مسکن به بانک ها و شعب مختلف صورت گیرد ابراز امیدواری کرد که بتوانیم علاوه بر این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ واحد مابقی واحدها و سهم تعیین شده استان را ظرف ماه های ابتدایی ۱۴۰۲ به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: تاکنون با توجه به ابلاغ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در مجموع میانگین عملکرد بانک‌های دولتی استان بیش از ۷۰ درصد ارزیابی شده است.

استاندار همدان گفت: بانک های خصوصی باید منابع خود را در قالب پرداخت تسهیلات در سطح استان صرف کنند و علی رعم اینکه به آنها اعلام شد که منابع را در سطح استان صرف کنند، با عدم مساعدت و همسویی آنها مواجه شدیم و به تکلیف خود بخوبی عمل نکردند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: آمار مجموعه بانک‌های استان در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مطلوب بوده و بیش از ۷۰ درصد نیز ارزیابی شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی