استاندار همدان: هفت واحد تولیدی و صنعتی در استان گره‌گشایی شد

169832130.jpg

استاندار همدان از رفع موانع هفت واحد تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: مشکلات این طرح ها در زمینه مسائل بانکی، مالیاتی، گازرسانی و صدور پایان کار بود که با مصوبات ستاد تسهیل و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات در راستای رونق فعالیت های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد.

به گفته وی در راستای حمایت از اشتغال و تامین امنیت غذایی استان کشتارگاه دام و طیور با اشتغالزایی برای ۸۰ نفر، با حل مشکل مالی و تقسیط بدهی و بخشودگی درصدی از جرایم دیرکرد با حمایت جهاد کشاورزی استان همدان احیا شد.

استاندار همدان گفت: مشکل مالی شرکت تولید کننده ترشی و شوری با اشتغال ۲۱ نفر با مهلت ۶ ماهه در پرداخت اقساط معوقه بانکی حل شد و به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: شرکت های تولیدی که صادرات به عراق و سایر کشورها دارند با همکاری گمرک و صمت تعیین تکلیف شود که اگر صادر کننده با ریال معامله می‌کند نباید تعهد ارزی از آنها گرفته شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور در سفر اخیر به استان همدان بر تولید داخلی اظهار داشت: مبحث تولید و احیای واحدهای تولیدی سرلوحه کار مدیران استان همدان قرار دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مجموعه های تولیدی که در سال‌های گذشته ساخته شدند و بدون پروانه ساخت فعالیت دارند با همکاری بخش‌های عمرانی فرمانداری و بخشداری تعیین تکلیف و برای آنها پایان کار اعطا شود.

قاسمی فرزاد افزود: سه شرکت تولیدی که به دلیل نبود پایان کار و داشتن معارض، گازرسانی برای آنها انجام نشده بود، مقرر شد با احداث کارخانه در داخل حریم خطوط گاز و رعایت اصول ایمنی طی ۴۵ روز گازرسانی شود.

وی تصریح کرد: یک شرکت تولیدی سازه های گلخانه ای، مشکل مالیات داشت که مقرر شد نهایت مساعدت و بخشودگی مالیاتی انجام شود.

استاندار همدان گفت: یک شرکت خصوصی با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۹۰۰ نفر اشتغالزایی در تولید لوله و اتصالات صادراتی، در تامین حقوق و پرداخت حق بیمه کارگران با مشکل مواجه شده است که برای آن مهلت ۲ ماهه در پرداخت حق بیمه سهم کارفرما داده شد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: ستاد تسهیل برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر توجه به تولید و با توجه به تحریم‌های ظالمانه تشکیل شده و گرنه نظام اقتصادی در دنیا بر پایه رقابت است.

وی همچنین از اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای ۹ طرح تسهیلات رونق تولید خبر داد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی