استاندار همدان: همدان بدون اُفت فشار و قطعی گاز

 170109521.jpg

استاندار همدان با توجه به ضرورت مصرف بهینه گاز طبیعی و شرایط خاص کشور نسبت به رعایت الگوی مصرف از سوی دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد و از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست با ورود و نظارت مستمر بر ادارات هرگونه کوتاهی و رعایت نکردن شاخص های مورد نظر در این راستا را گزارش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه مدیریت مصرف گاز در همدان تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی با توجه به مصوبه هیات وزیران و شرایط خاص کشور مبنی رعایت الگوی مصرف برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز طبیعی ملزم به همکاری و همراهی با شرکت گاز استان هستند و در این زمینه هیچ گونه کم کاری و بهانه ای برای رعایت نکردن شاخص ها پذیرفته نیست.

او گفت: بر اساس شاخص های مطرح شده از سوی شرکت گاز استان میزان دما در هر اتاقی حدود ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام شده است و همچنین هر دستگاه اجرایی هم ملزم به نصب کنتورهای هوشمند روی موتورخانه های خود هستند تا میزان مصرف گاز و یا برقی که دستگاه های خدماتی و نظارتی اعلام کرده اند نیز رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش زمان کاری ادارات از ساعت ۹ تا ۱۴ دمای ساختمان‌های اداری نباید بالاتر از ۱۸ درجه سانتیگراد باشد و مجموعه بازرسان شرکت گاز پایش‌های لازم و مستمر در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها را انجام دهند.

قاسمی فرزاد یادآور شد: شرکت گاز عوامل ‌بازدارنده در راستای کاهش مصرف سوخت را در دستور کار قرار دهد و در صورتی که قطعی برق و گاز توامان باشد، شرکت گاز آن را در قالب یک برنامه زمانبندی شده اعلام کند تا گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و واحدهای تولیدی بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در ماه‌های پایانی سال، تامین سوخت بنزین و گازوئیل در دستور کار قرار گیرد افزود: سعی می‌شود تامین گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها تامین شود تا در مسیر پیش‌رو از مصرف سوخت مایع یا مازوت کاسته شود.

قاسمی فرزاد گفت: دستگاه ها موظف هستند در راستای کاهش مصرف سوخت گاز طبیعی و انرژی موتورخانه‌های خود را هوشمندسازی کنند و موتورخانه‌ها را یک‌ ساعت پیش از شروع کار روشن و همچنین یک ساعت بعد از تعطیل شدن ، آن را خاموش کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی