استاندار همدان: هواشناسی با امکانات محدود کارهای مؤثری انجام می دهد

170265154.jpg

استاندار همدان با قدردانی از خدمات کارکنان اداره کل هواشناسی گفت: هواشناسی استان، با امکانات کم و محدود توانسته اقدامات شایسته و مؤثری انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با مدیرکل و کارکنان هواشناسی استان به مناسبت روز هواشناسی با تاکید بر اینکه نیازمندی‌های اداره کل هواشناسی بررسی و پیگیری خواهد شد افزود: در پایان سال گذشته اعتبارهای خوبی اختصاص پیدا کرده که از این محل حمایت می شود.

وی ادامه داد: نقش هواشناسی استان، نقش قابل توجهی است و می‌تواند راهنمایی‌های مفید و لازم را بر اساس تغییرات جوی به کشاورزان ارائه کند، تا دچار آسیب و خسارت نشوند.

قاسمی فرزاد گفت: میزان گرمای زمین در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و باعث شده تا تغییراتی در شرایط اقلیمی و آب‌وهوای ایران و استان نیز ایجاد ‌کند.

وی اظهار داشت: نهضت‌ جهانی در راستای جلوگیری از افزایش گرمای زمین به وجود آمده که در این راستا، در حال فعالیت هستند.

170265153.jpg

دیدار استاندار همدان با نمازگزاران در نماز جمعه

استاندار همدان امروز همچنین با حضور در نماز جمعه همدان با برخی نمازگزاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در نماز جمعه شهر همدان که به امامت حضرت آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان برگزار شد، با برخی نمازگزاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، استاندار همدان ضمن شنیدن مسائل و مشکلات برخی از نمازگزاران، دستور پیگیری و بررسی آن‌ها را به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی