استاندار همدان: واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان چرخه تولیدات خود را تکمیل کنند

photo_2022-02-26_10-45-04.jpg

به گزارش پایگاه‌ اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با رئیس و مدیران عامل واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان استان، گفت: بنیاد مستضعفان تسهیلات با سود کدر راستای حمایت از کارافرینی و ایجاد اشتغال، در اختیار متقاضیان قرار دهد. استاندار همدان، گفت: مجموعه‌های تولیدی و خدماتی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان رشد کمی و کیفی خوبی داشتند.

وی گفت: مجموعه‌های تولیدی سیمان در استان، بسیار حائز اهمیت هستند و با آغاز نهضت ملی مسکن و سهم همدان که ساخت صدهزار واحد است، تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند که مجموعاً در حدود سه میلیون تُن در پیشبرد اهداف موثر خواهند بود.

وی در ادامه افزود: سیمان نهاوند و هگمتان می‌توانند با تولید بیشتر، نقش مهمی در پیش‌برد ساخت صدهزار واحد مسکن در نهضت ملی مسکن و تامین نیاز استان ایفا کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به سهمیه ورودی گاز صنایع استان، گفت: مدیریت استان، برای افزایش سهمیه ورودی گاز صنایع استان به طور جدی در حال تلاش و پیگیری است.

وی با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال گفت: ضرورت دارد که بنیاد مستضعفان در حوزه بانک و سرمایه، منابع مالی خود را افزایش و بخش عظیمی از آن را در حوزه تسهیلات در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار دهد.

وی افزود: توقع مردم و دولت در شرایط فعلی کشور، از بنیاد مستضعفان، عملکرد مبتنی بر کمک، مساعدت و نقش‌آفرینی موثر درحوزه‌های اقتصادی است.

استاندار همدان تصریح کرد: انتظار می‌رود تسهیلاتی که بنیاد مستضعفان در حوزه کارآفرینی و اشتغال در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، با کمترین و نازل‌ترین سود ارائه شود تا الگویی در کشور باشد.

وی گفت: واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان نسبت به تکمیل چرخه تولیدات خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بنیاد مستضعفان در زمینه هتل‌داری، به ویژه گردشگری استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: باتوجه به برخی محدودیت‌ها به ویژه در حوزه کشاورزی، گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه مد نظر قرار می‌گیرد.

photo_2022-02-26_10-45-00.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی