استاندار همدان: پدافند هوایی سوباشی چشم‌ بینای مرزبانی در غرب کشور است

 169857994.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه از پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور حمایت می‌شود، گفت: پدافند هوایی شهدای سوباشی، چشم‌ بینای مرزبانی در غرب کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با امیر سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور، افزود: امنیت و آرامش ایران اسلامی به‌ ویژه در آسمان، مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی وقفه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در حال تلاش هستند. وی گفت: پدافند هوایی شهدای سوباشی، نگین درخشانِ غرب کشور و استان همدان در حوزه دفاعی و نظامی است و این مجموعه خط مقدم دفاع از کشور و از حساس‌ترین بخش‌های نظامی جمهوری اسلامی است. استاندار همدان اظهار داشت: مجموعه پدافند هوایی ارتش، اوراق زرینی در پرونده خود دارد و توانسته با توان نیروها و فرزندان راستینِ این کشور، ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهد. قاسمی فرزاد ادامه داد: پدافند هوایی شهدای سوباشی، چشم‌ بینای مرزبانی منطقه غرب کشور است به گونه‌ای که دشمنان جرات کوچک‌ترین تعرضی را به خود نمی دهند. استاندار همدان گفت: حمایت‌های لازمِ معنوی و مادی از برنامه‌ها و طرح‌های پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور صورت می گیرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی