استاندار همدان: پنج میلیارد تومان برای یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی اختصاص یافت

170227196.jpg

استاندار همدان گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای محوطه‌سازی یادمان سیدجمال‌الدین اسدآبادی در سفر رییس جمهور به استان (مرداد ماه امسال) مصوب شد که ۱۰۰ درصد آن اختصاص داده شده است.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه هیات امنای بنیاد سید جمال الدین اسدآبادی که با حضور وبیناری سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد با بیان اینکه سیدجمال الدین اسدآبادی از نخستین بیدارگرانِ مبارزه با استعمار و استکبار بود افزود: شکل‌گیری بنیاد مفاخر یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در استان است.

وی ادامه داد: شکل‌گیری بنیاد مفاخر یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در استان است و در این بنیاد اهتمام ویژه‌ای برای گرامیداشت مفاخر استان وجود دارد.

استاندار همدان تاکید کرد: حرکت استکبارستیزی سیدجمال از سنت الهی نشأت می‌گیرد که ابتدا به سراغ سلاطین و طغیانگران رفت و سپس در بین مردم آمد.

وی یادآور شد: بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی بعد از ۱۳ سال برای گرامی‌داشت حرکت ارزشمند و تفکر ایشان تشکیل شد.

قاسمی فرزاد گفت: یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی در محل ولادت ایشان قرار دارد که بعد از ۱۵ سال از ساخت این یادمان، محوطه‌سازی آن انجام می‌شود.

کنگره ملی سیدجمال‌الدین اسدآبادی به‌زودی در استان برگزار خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی