استاندار همدان: پیشنهادهای سازنده برای تسریع روند مهار کرونا جمع آوری و ارایه شود

f5ca1d88-e57a-435e-a42f-8d5922a65c89.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، "سیدسعید شاهرخی"  در  ستاد مقابله با کرونا استان همدان، اظهار داشت: کمیته امنیتی و اجتماعی ذیل مجموعه ستاد کرونا پیشنهادهای سازنده در این زمینه را بررسی و برای ارایه به ستاد ملی، جمع بندی کند.

وی با اشاره به صحبت های رییس جمهوری در ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ارایه طرح و پیشنهاد برای تسریع و بهبود روند فعالیت ستاد در راستای مهار ویروس، تاکید کرد: همدان از استان های پیشگام در ارائه پیشنهادهای سازنده به ستاد ملی کرونا خواهد شد.

شاهرخی اظهار داشت: نقطه نظرات به صورت مکتوب تا فردا تحویل این کمیته شود و با تشکیل جلسه ای موارد جمع بندی و تا روز دوشنبه برای ستاد ملی کرونا ارسال شود.

استاندار همدان افزود: در صورت لزوم می توان شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی و طرح جامع هوشمند را نیز بررسی و  راهکارهایی مرتبط برای بازنگری و به روز رسانی موارد را برای ارایه به ستاد ملی تهیه و تدوین کنیم.

cc275ccf-9ea1-4900-aa61-6e93a17251e9.jpg

شاهرخی اظهار داشت: در شرایط فعلی حمایت از کادر درمان به خصوص حمایت های مالی و پرداخت به موقع حقوق، کارانه، اضافه کار و مطالبات معوقات این تلاشگران عرصه سلامت، امری بسیار مهم و ضروری است.

وی گفت: عادی انگاری موضوع مهم شیوع ویروس و ابتلا به کرونا  در واقع نقطه مقابل اقناع افکار عمومی است به این معنا که هنوز برخی افراد با گذشت  یک سال و نیم از اپیدمی کرونا و مرگ شمار زیادی از مردم، شرایط را باور نداشته و توجهی نیز به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.

استاندار همدان با بیان اینکه اطلاع رسانی و اقناع سازی بر برخوردهای قهری مقدم و ارجح است، گفت: البته مدارا با ناقضان دستورالعمل ها و برخورد با تساهل به معنای رها کردن کار نیست، بلکه باید اقدامات نظارتی همچنان با قویت و جدیت پیگیری شود.

وی افزود: به رغم  توصیه و اخطارهای قانونی مبنی بر عدم برگزاری تجمع و پرهیز از حضور در اجتماعات، برخی افراد همچنان نسبت به این موارد بی توجه هستند که باید با قانون شکنان برای حفظ سلامت مردم، برخورد شود.

جتماع در صورت بی توجهی برخورد لازم صورت گیرد همچنین نباید شاهدبرگزاری مراسم ترحیم در مساجد، شلوغی پارک و بوستان ها باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه برای مهار کرونا نمی توانیم شهر را تعطیل کنیم، گفت: اما می توان مانع از برگزاری تجمعات و فعالیت تالارها برای برگزاری مجالس عزا و عروسی و همچنین محدودیت تردد و حضور در پارک ها و تفرجگاه ها شد.

شاهرخی تصریح کرد: موج جدید شیوع ویروس کرونا(نوع دلتا) از نظر سرایت پذیری و گستردگی در مقایسه با پیک های گذشته بسیار خطرناک تر  است که گذر از این شرایط مستلزم همراهی و همکاری عموم مردم و دستگاههای مسوول است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی