استاندار همدان: حضرت امام‌خمینی(ره) احیاگر فرهنگ دینی بود

 

 photo9872814046_1_1.jpg

استاندار همدان گفت: امام عظیم‌الشأن(ره) با رهبری انقلاب‌اسلامی احیاگر فرهنگ دینی و مذهبی بود چراکه مستکبران قصد تخریب فرهنگ دینی را داشتند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان،علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: هرکسی قابلیت و توان هنرمند شدن را ندارد زیرا هنرمندان دارای ذوق و استعداد خاص هستند.

مقام عالی دولت در استان گفت: غالب هنرمندان انسانهای فکور و فهمیده‌ای هستند و عواطف لطیفی دارند، از نبوغ و توانایی خاص برخوردارند و محیط خانه، خانواده و اجتماع به استعداد آن‌ها شکل می‌دهد.

وی افزود: غالب هنرمندان انسانهای فکور و فهمیده‌ای هستند و عواطف لطیفی دارند، از نبوغ و توانایی خاص برخوردارند و محیط خانه، خانواده و اجتماع به استعداد آن‌ها شکل می‌دهد.

استاندار همدان بیان کرد: فرهنگ غنی ایرانی و تاریخ کهن و دیرینه، بستری با فطرت پاک ایجاد کرد که فرهنگ اسلامی و قرآنی در آن رشد و نمو یافت.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بزرگان هنر جهان توجه خاصی به نهج‌البلاغه امیرالمومنین (علیه‌السلام) داشتند و در سایه‌ فرهنگ ایرانی اسلامی انسان‌های بزرگی در عرصه جهان درخشیدند.

وی افزود: در صده‌های اخیر اروپائیان در مبانی فرهنگ، هنر و علم از مسلمانان و ایران اسلامی تأثیر گرفته‌اند.

استاندار همدان گفت: ما بزرگانی همچون ابن سینا، باباطاهر و دیگر دانشمندان جهان اسلام را داریم که در دنیا بی‌نظیرند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی