استاندار همدان: ۲ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا می‌شود

94036e8f-1e8d-4e14-8290-4b1925745093.jpg

استاندار همدان گفت: بر اساس مصوبه سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان (مرداد امسال) ۲ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اهدا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین اهدا جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: رییس جمهور در سی‌اُمین سفر استانی خود، ۱۴ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ناتمام و اجرای پروژه های جدید به استان همدان اختصاص داد.

وی اظهار داشت: متوسط سالانه اعتبارات عمرانی استان همدان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که در سفر رییس جمهور، معادل اعتبار ۱۰ سال به استان اختصاص داده شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهور مصوبات خوبی در حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) داشتیم، تصریح کرد: مصوبات این سفر در حوزه های مسکن، معیشت، اشتغال و ازدواج افراد زیر پوشش این نهاد، در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرایی می‌شود. وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این سفر، ۲ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان همدان اهدا می‌شود که یک هزار و ۲۰۰ سری آن مربوط به سال ۱۴۰۱ است.

استاندار همدان با تبریک آغاز زندگی مشترک به نوعروسان گفت: امروز در مرحله نخست، ۵۵۱ سری جهیزیه به همراه یک هزار دستگاه بخاری با ۱۵ میلیارد تومان، تقدیم به جامعه هدف می‌شود.

وی تاکید کرد: با وجود همه شرایط سخت، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، اینها گوشه ای از خدمات و اقدامات دولت سیزدهم است. قاسمی فرزاد افزود: بیش از ۶۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل به جای مانده بود که دولت سیزدهم با وجود مشکلات، همه توان خود را برای آبادانی به کار گرفته است. وی اظهار داشت: پروژه آبرسانی به همدان در ۱۷ سال گذشته ۳۲ درصد پیشرفت داشت اما در این چند ماهه با اختصاص یک هزار میلیارد تومان از سوی دولت پیشرفت کار زیاد شده است. استاندار همدان تصریح کرد: خروجی سد اکباتان از چند هفته پیش بسته شده است و فرصت کوتاهی برای تامین آب همدان داشتیم و در این مدت ۸۰ حلقه چاه از روستاهای دهپیاز، انصارالامام، گنج تپه و منطقه خالقوردی به شبکه آبرسانی همدان اضافه شد. وی با اشاره به اینکه شبکه آبرسانی همدان فرسوده است و نشتی‌های زیادی دارد، افزود: با همه مشکلات، مسئولان شبانه روز پای کار هستند و شخص رییس جمهور، وزیر نیرو و معاونانش، مدیران آب منطقه‌ای و آبفای استان کار را پیگیری می‌کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه این پروژه قرار بود در سال ۱۳۹۰ بهره برداری شود، عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای تسریع در اجرای پروژه صورت گرفت و در طول پنج ماه گذشته اقدامات خوبی برای پیشبرد کار انجام شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات ارزشمند حوزه آبرسانی همدان می توان به تخصیص اعتبار برای ترمیم و بازسازی شبکه آبرسانی شهر، صدور مجوز حفر ۳۰ حلقه چاه پدافندی و اجرای خط بای پس برای اتصال ناحیه غربی و شرقی همدان اشاره کرد.

استاندار همدان اظهار داشت: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت و توسعه راه‌های ارتباطی و راه آهن اختصاص یافته است.

e16c1ad0-d66a-44da-aa3f-afc92b669266.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی