استاندار همدان: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش و جوانان همدان اختصاص یافت

170313114.jpg

استاندار همدان گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانی استان، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور (مرداد سال گذشته) به حوزه ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار صمیمانه با جمعی از ورزشکاران برتر استان با تاکید بر اینکه در اعتبارات استانی و جاری در کمیته تخصیص به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه شود اظهار داشت: توجه به آماده سازی زیرساخت‌ها، تهیه تجهیزات نوین، نیازهای جدید ورزشکاران و فضاهای ورزشی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از همه توان و امکانات در راستای حمایت از ورزش استان استفاده خواهیم‌ کرد ادامه داد: باید به رشته‌های ورزشی که اقبال عمومی جوانان به آن‌ها بیشتر است توجه ویژه شود.

قاسمی فرزاد، هزینه کردن در حوزه ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و افزود: وحدت و انسجامی که در ساختار ورزش و جوانان استان وجود دارد زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را فراهم می‌کند.

استاندار همدان گفت: تلاش و کوشش مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری امور ورزش استان قابل قدردانی است.

170313116.jpg

قاسمی فرزاد با اشاره به آغاز گام اول طرح نهضت ملی مسکن همدان با اختصاص زمین ۱۴۰ هکتاری اراضی استانداری یادآور شد: در این طرح توجه ویژه‌ای به سرانه‌های فضای سبز و فضاهای ورزشی شده است.

وی تصریح کرد: تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و حل این معضل دیرینه همدان در حال پیگیری است.

170313115.jpg

گفتنی است، جمعی از ورزشکاران برتر استان، در دیداری صمیمانه با استاندار همدان به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه ها و مشکلات ورزشی خود پرداختند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی