استاندار همدان: ۳۰۰ واحد تولیدی استان همدان در حال ساخت و راه اندازی است

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی در جریان بازدید از فعالیت کارخانه شیشه همدان و طرح توسعه این واحد تولیدی، افزود: در جریان تحریم های ناجوانمردانه و گسترده آمریکا و فشارهای ظالمانه و حداکثری استکبار که با هدفی خاص به ایران اسلامی وارد می شود، کارکنان کارخانه شیشه همدان ضمن تحمل مشکلات ناشی از تحریم، طرح توسعه فاز سوم این کارخانه را با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا دارند.

وی با تقدیر ویژه از متولیان صنعت شیشه استان همدان، اظهار داشت: تولید کنندگان ما همچون افسرانی متعهد و توانمند در خط مقدم مبارزه با تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن حضور ایستاده و نیروهای جوان و متخصص نیز با ایثار و از خود گذشتگی، اوج توان و اقتدار بخش خصوصی و تخصصی کشور را به نمایش گذاشته اند.

وی تصریح کرد: اگر در این شرایط، وجود ارزشمند بخش خصوصی در حوزه های صنعت، کشاورزی و تولید نبود به طور قطع دشمن ضربه سنگین به پیکره اقتصاد کشور وارد می کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در این میان کارخانه شیشه همدان طرح توسعه فاز سوم به عنوان یک خط تولید جدید را با همت و مشارکت متخصصان داخلی به خوبی اجرا کرده که این اقدام در شرایط فعلی و وجود مشکلات اقتصادی، حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر در راستای رشد و توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: این قبیل اقدامات ارزشمند و قابل توجه به عنوان یک دستاورد امیدوارکننده و افتخار آفرین برای توسعه اقتصادی کشور باید به خوبی اطلاع رسانی و برای مردم تشریح شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی استان همدان در حال ساخت و راه اندازی است، گفت: همگان باید بدانند که  فعالیت های عمرانی و اقتصادی بزرگ و قابل توجهی در استان اجرا شده و یا درحال اجراست که دستاورد آن رشد و توسعه همه جانبه و بهبود شرایط اقتصادی و رفاه و آسایش بیشتر  مردم است.

وی با بیان اینکه سیاست اصولی دولت تدبیر و امید تلاش شبانه روزی تا آخرین لحظه برای رونق تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور و مردم است، اظهار داشت: برهمین اساس مدیران اجرایی استان همدان وظیفه دارند به صورت جدی و عملی از صنایع و واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع موجود در مسیر کار و تلاش را رفع کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان همچنین به مشکل کمبود انرژی برق و اعمال خاموشی در کشور اشاره کرد و گفت: این مشکل ناشی از کم آبی شدید در سطح منطقه است اما برغم این کمبودها، بیش از یک میلیون مشترک جدید طی سال گذشته به شبکه توزیع برق استان اضافه شده است.

استاندار همدان تاکید کرد: البته باید تلاش کنیم که برق موردنیاز صنایع تامین و مشکلی در این زمینه ایجاد نشود و درعین حال میزان خاموشی مشترکان خانگی را نیز به حداقل ممکن برسانیم.

شرکت شیشه همدان (سهامی عام) در سال ۱۳۵۴ تأسیس شد و با همت متخصصین و مهندسین ایرانی در سال ۱۳۶۱ با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در سال مورد بهره برداری قرار گرفت، با توجه به نیاز روز افزون کشور به ظروف بسته بندی شیشه ای، به خصوص ظروفی که از نظر کیفی مطابق استاندارد جهانی باشد، طرح توسعه این شرکت در سال ۱۳۷۸ و با ظرفیت ۳۵ هزار تن در سال شروع به کار کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی